صدرنشینی‌مقتدرانه پاس‌بفروئیه در لیگ‌یک استان

به گزارش بفرونیوز، در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان و در چهارمین هفته از این بازی ها امروز(سه شنبه) ۵ اسفند تیم پاس شهرداری بفروئیه میهمان تیم صدرآباد اردکان بود که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر ۱ پاسی ها به پایان رسید. در این بازی ابتدا تیم میزبان در دقیقه […]

به گزارش بفرونیوز، در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان و در چهارمین هفته از این بازی ها امروز(سه شنبه) ۵ اسفند تیم پاس شهرداری بفروئیه میهمان تیم صدرآباد اردکان بود که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر ۱ پاسی ها به پایان رسید.

در این بازی ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۱۲ به گل رسید اما در ادامه این تیم پاس شهرداری بود که با در اختیار گرفتن بازی در دقیقه ۲۰ توسط مجتبی مصطفایی به گل رسید و نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

اما در شروع نیمه دوم پاسی ها چند موقعیت گل زنی را از دست دادند و در یک صحنه نیز پنالتی واضح برای آنها از دید داور مسابقه پنهان ماند؛ تا اینکه در دقیقه ۸۰ با حرکت زیبای حسین برجسته و پاس فوق العاده در محوطه جریمه به میثم برزگر، این تیم به گل دوم خود در این بازی رسید و این مسابقه با همان نتیجه ۲ بر ۱ به سود پاس به پایان رسید.

همچنین در این بازی مرتضی علیزاده در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد و نیز مجتبی مصطفایی و سید رحمان طباطبایی از داور کارت زرد دریافت کردند.

پاس شهرداری با این برد ۱۲ امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه یک باقی ماند.

این بازی ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.