بیانیه گروه فرشتگان‌خاکی‌میبد بمناسبت دهه‌فجر

بسم الله الرحمن الرحیم ۲۲ بهمن، پایان خورشید گرفتگی حق و حقیقت، و طلوع روز مبارکی‌ست که “انسانِ” عصر طغیان و انحراف، فطرت الهی خویش را باز شناخت و دست در دست “روح خدا” با خدای خویش عهدی تازه بست. زنجیرهای ظلم و جور و ستم، که “انسان” را برده‌ی شیاطینِ اِنس، و بنده‌ی فریاد […]

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن، پایان خورشید گرفتگی حق و حقیقت، و طلوع روز مبارکی‌ست که “انسانِ” عصر طغیان و انحراف، فطرت الهی خویش را باز شناخت و دست در دست “روح خدا” با خدای خویش عهدی تازه بست.

زنجیرهای ظلم و جور و ستم، که “انسان” را برده‌ی شیاطینِ اِنس، و بنده‌ی فریاد “انا ربکم العلی” آنها، کرده بود، از هم گسسته شد و انسان، روز مبارکی را در صفحه تقویم زندگی‌اش مشاهده و چشم جهانی را به خویش خیره کرد.

و امروز که این حرکت عظیمِ برخواسته از قیام خونین عاشورا، قدم به قدم همراه با نائب امام عصر(ع)، حضرت امام خامنه‌ای، به سمت زمینه سازی “دولت صالحان” و “تمدن بزرگ اسلامی” به امامتِ امام مهدی(عج) پیش می‌رود، دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) در هر جبهه‌ای که توانسته‌اند و شیطان ابزارش را به آنها بخشیده است، تمام قد در مقابل این مکتب بزرگ، قد علم کرده‌اند…

و انقلاب عظیم اسلامی با پیشتازی “ایران عزیز” در همه این جبهه‌ها، بر این است که دشمنان ظهور “دولت یار” را مضمحل، و در هر کجا که صلاح بداند، تمام قد در مقابلشان ایستادگی کند. از جبهه‌های سوریه و عراق، تا جنوب لبنان، و از جبهه‌های علمی تا جبهه‌های مجازی و سایبری؛ بر آنیم که دشمن ایستاده در مقابل دین را، در دنیای خودش به چنان ذلتی دچار کنیم که به قدرت ما و ضعف خودش، “ایمان” بیاورد !!!

موسسه فرهنگی تربیتی فرشتگان خاکی میبد، با تبریک این روز مبارک، از تمامی مردم مسلمان و غیر مسلمان آزاده و آگاه در سراسر کشور، دعوت می‌کند، باز هم مانند گذشته، با حضور خویش در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه، در کنار برگزاری بزرگترین جشن مردمی در جهان، به خاطر پیروزی حق بر باطل، به همراهی این مکتب بزرگ در رسیدن به اهداف الهی خویش، لبیک گویند.

امید که این حضور پربرکت، در درگاه ایزد منان، دارای اجری عظیم و نتیجه آن تعجیل در ظهور امام خوبی‌ها باشد، ان شاءالله …