عکس: کارکنان کمیته امداد میبد خون دادند

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، با اهداء خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند. به  گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، […]

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، با اهداء خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

به  گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد با هدف تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی و به منظور مشارکت در تامین خون سالم برای بیماران نیازمند، با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان، خون خود را اهداء کردند.

خون به عنوان یکی از نعمت های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان، طلای سرخ نام گرفته و اهداء آن به بیماران نیازمند علاوه بر اینکه زمینه حیات یک انسان را رقم می زند، یکی ازکارهای خیری است که نتایج سودمند مادی و معنوی بسیاری نیز به دنبال دارد.

گفتنی است مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،طی پیامی مراتب قدردانی خود را از همراهی و همیاری کارکنان آن مجموعه در انجام امور خیرخواهانه، اعلام نمود.

IMG_2514 IMG_2535 IMG_2540 IMG_2492 IMG_2504 IMG_2507