عکس: دیدار مدیرکل با خانواده شهیدان میبدی

همزمان باایام الله مبارک دهه فجر،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به همراه جمعی از مسوولین استان و شهرستان با حضور در منزل چهار تن از شهدای شهرستان میبد، با اهداء دسته گل و لوح تقدیر از آنها تجلیل نمودند. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، در این دیدارها […]

همزمان باایام الله مبارک دهه فجر،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به همراه جمعی از مسوولین استان و شهرستان با حضور در منزل چهار تن از شهدای شهرستان میبد، با اهداء دسته گل و لوح تقدیر از آنها تجلیل نمودند.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، در این دیدارها “محمد اکبری” مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به نقش آفرینی و مجاهدت شهداء وایثارگران درعرصه های مختلف گفت: اینجانب به اتفاق دوستان همراه ، حامل سلام ویژه از جانب استاندار و امام جمعه محترم استان، خدمت شما خانواده های معظم شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران ستودنی است،افزود: شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز و با خون شهدا رنگین شده است و هرچه داریم از خانوده شهداء و ایثاگران داریم.
اکبری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء، گفت: همه ما مدیون ایثارگری شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.
گفتنی است در این دیدارها که آقای شاکری مشاور مدیر کل کمیته امداد استان، خانم حسین زاده از بنیاد شهید استان ، زین الدینی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد و همچنین چند تن از رزمندگان پاسدار دوران دفاع مقدس ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را همراهی می کردند، بااهداء دسته گل، لوح تقدیر و هدایایی، از خانواده های شهیدان حسینی نسب، علیزاده، علوی و کارگر تجلیل شد.

IMG_8992 IMG_9012 IMG_9022