تخفیف‌۱۵% نظام‌مهندسی‌میبد بمناسبت‌دهه‌فجر

‘محمدحسین دهقانی’ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت دهه فجر و با هدف تشویق شهروندان به ساخت و ساز با پروانه ساختمانی طبق این مصوبه کلیه شهروندان از ۱۵ درصد تخفیف جهت حق الزحمه نظارت و طراحی ساختمانهای گروه الف طبق تعرفه بهره مند خواهند شد. وی اظهار کرد: شهروندان […]

‘محمدحسین دهقانی’ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت دهه فجر و با هدف تشویق شهروندان به ساخت و ساز با پروانه ساختمانی طبق این مصوبه کلیه شهروندان از ۱۵ درصد تخفیف جهت حق الزحمه نظارت و طراحی ساختمانهای گروه الف طبق تعرفه بهره مند خواهند شد.

وی اظهار کرد: شهروندان از ۱۲ بهمن تا پایان سال جاری جهت ساخت و ساز با پروانه ساختمانی به نظام مهندسی میبد مراجعه و از تخفیف ویژه ایام دهه فجر برخوردار شوند.

دهقانی تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به نظام مهندسی می توانند از این تخفیفات بهره مند شوند تا در روند تورم سال آینده جهت ساخت وساز با پروانه مشکلی در افزایش هزینه آن نداشته باشند.

رییس نظام مهندسی میبد اظهار امیدواری کرد، با حل شدن مشکل بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی مردم به ساخت و ساز اصولی و استفاده از خدمات نظام مهندسی بیشتر گرایش داشته باشند.

وی، با اشاره به ظرفیت بالای مهندسین با تجربه و متخصص در زمینه ساخت و ساز خاطرنشان کرد: نظام مهندسی ساختمان میبد خدماتی شامل طراحی، نظارت و اجرای ساخت و سازها را انجام می دهد و هدف آن ارتقای کیفیت ساخت و ساز و به روز رسانی خدمات مهندسین است به نحوی که شایسته مردم و شهر باشد.

رییس نظام مهندسی میبد با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف بر حضور پر شور و حماسی مردم در ایام الله دهه مبارک فجر و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

نظام مهندسی میبد با بیش از ۲۵۰ نفر عضو بعد از مرکز استان بیشترین تعداد اعضا را دارد.