تبریک فرماندار میبد به سایت نارین‌نیوز

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد :  در پی کسب مجوز قانونی سایت نارین نیوز از هیات نظارت بر مطبوعات کشور فلاح فرماندار میبد پیام تبریکی به مدیر سایت نارین نیوز ارسال نمودند . جناب آقای محمد وحید کریم بیکی مدیر محترم سایت نارین نیوز پیشرفت بهت انگیز وسائل ارتباط جمعی درقرن حاضر جهان […]

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد :  در پی کسب مجوز قانونی سایت نارین نیوز از هیات نظارت بر مطبوعات کشور فلاح فرماندار میبد پیام تبریکی به مدیر سایت نارین نیوز ارسال نمودند .

جناب آقای محمد وحید کریم بیکی

مدیر محترم سایت نارین نیوز

پیشرفت بهت انگیز وسائل ارتباط جمعی درقرن حاضر جهان را به دهکده کوچکی تبدیل کرده است که انسان ها امکان اطلاع یابی از همه وقایع و حوادث جهان را به طور سریع و جامع دارند. در عصر ارتباطات هیچ حادثه ای هر چند در دورترین مناطق جهانی باشد منحصر به یک منطقه جغرافیایی نیست و از این رو سه ویژگی ، فرا زمانی، فرا مکانی و سرعت فوق العاده از خصیصه های وسائل ارتباط جمعی است. امروزه تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان ها در رسانه ها رسوخ کرده و از خصوصی ترین رفتار انسان ها تا بزرگترین تغییرات نهادهای اجتماعی وساختارهای فرهنگی و سیاسی از طریق رسانه ها ارائه می شود.

اطلاع‌رسانی به شرایط جدیدی نیاز دارد و باید به گونه‌ای باشد که بتواند، نظرات و دیدگاه‌های مسئولان  را به جامعه عرضه کرده و در مقابل نظرات جامعه را دریافت و به مسئولان ارایه دهد. در این راستا ما مصمم هستیم ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با خبرنگاران و رسانه‌هایی که رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه را برعهده دارند، داشته باشیم .

اینجانب کسب مجوز فعالیت رسمی از هیات نظارت بر مطبوعات را به شما و جامعه رسانه ای شهرستان میبد تبریک گفته و برای شما آرزوی توفیق روز افزون در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه ، بویژه شهرستان میبد را دارم  و امیدوارم که همچون گذشته اعتدال و میانه روی سرلوحه کارتان باشد و با نقد منصفانه موجب رشد و بالندگی شهرستان را فراهم آورید .