سفر رئیس فدراسیون والیبال به میبد

به گزارش ایرنا ‘ محمدرضا داورزنی’ روز چهارشنبه در بازدید از سالن والیبال آیت الله خاتمی (ره) اردکان افزود: در چند سال گذشته مردم وقتی موفقیت های والیبالیست ها را دیدند علاقه مند شدند که فرزندانشان را به سمت این رشته سوق دهند. وی اضافه کرد: از طرفی کارهای زیرساختی که در سطح کشور دراین […]

به گزارش ایرنا ‘ محمدرضا داورزنی’ روز چهارشنبه در بازدید از سالن والیبال آیت الله خاتمی (ره) اردکان افزود: در چند سال گذشته مردم وقتی موفقیت های والیبالیست ها را دیدند علاقه مند شدند که فرزندانشان را به سمت این رشته سوق دهند.

وی اضافه کرد: از طرفی کارهای زیرساختی که در سطح کشور دراین رشته ورزشی صورت گرفت شرایط را فراهم کرد که اکادمی های والیبال فعال شوند و هیات های استانی ، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در استان ها در این زمینه سرمایه گذاری نمایند.

رئیس فدارسیون والیبال کشور با بیان اینکه استعدادهای خوبی در استان یزد شناسایی و سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: نوجوانان و جوانان علاقه مندی نیز از همین استان به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد .

وی عنوان کرد: هیات والیبال استان یزد و صنایعی چون پیشگامان کویر با همدلی و انسجام این شرایط را فراهم کرده اند .

داورزنی اظهار کرد: ازمسوولان و مدیران استان یزد انتظار داریم که شرایط را برای جوانان و نوجوانان فراهم تا بتوانند رشد کنند و برای رسیدن به لیگ برتر کمک نمایند چرا که این حرکت بسیار ارزشمندی است .

وی با اشاره به اینکه وقتی شرایط ایجاد شود انگیزه در بین نوجوانان و جوانان ایجاد می کنیم افزود: این جوانان طلاهای نابی هستند که مملو از استعداد و باعث اقتدار ما در دنیا می شوند.

داورزنی در ادامه با اشاره به امکانات خوب شهرستان اردکان شرایط را برای پیشرفت والیبال شهرستان و والیبالیست ها مهیا دانست و تاکید کرد که هیچکدام از والیبالیست هایی که حال حاضر در تیم ملی ایران می باشند چنین امکاناتی را نداشته اند.

داورزنی با حضور در سالن۱۲۰۰ نفره آیت الله خاتمی از امکانات این سالن بازدید کرد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین در سفر به میبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات ارزشمند استان یزد در رشد ورزش والیبال بر بومی شدن اعضای تیم والیبال استان تاکید کرد.

داورزنی اظهار کرد: زیرساخت های استان به گونه ای دنبال شود که نیروهای بومی شناسایی و تیم استان در مسابقات لیگ برتر و دسته یک با نیروهای بومی حضور داشته باشند .

وی افزود: به دعوت هیت والیبال استان از کانون هایی که در استان شکل گرفته و اقداماتی که برای رشد و توسعه والیبال دراستان انجام شده است بازدید نمودیم.

داورزنی با اشاره به برنامه های سفرش به استان گفت:از کانون های یزد و شهرستانهای اردکان و میبد بازدید و مشاهده شد اقدامات موثری در این کانونها انجام شده است.

رئیس فدراسیون والیبال کشور گفت:با توجه به رشد و موفقیت هایی که ورزش والیبال در چند سال اخیر در عرصه جهانی داشته است نگاه مردم به والیبال خیلی تغییرکرده و اقبال عمومی به والیبال رشد داشته است.

داورزنی خاطر نشان کرد:باید با تلاش و پشتوانه های خوب به خیل علاقه مندانی که در کشور به سمت والیبال آمدند توجه و نیازهای آنها را پاسخ دهیم .

وی افزود:با کمک همکاران در هیئت های استان تلاش بیشتری را انجام دهیم تا جایگاه بهتری را درسطح جهان والمپیک ۲۰۱۶ به دست آوریم.

داورزنی با ابراز خوشحالی گفت:خوشبختانه الان هم تیم شفق اردکان و تیم پیشگامان کویر تلاش زیادی در جهت کشف و شناسایی نیروهای بومی استان انجام داده اند و وجه غالب تیم ها بومی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: سال آینده هم تیم شفق اردکان و پیشگامان کویر یزد بتواند در سوپرلیگ حضور داشته باشد و شاهد حضور این دو تیم با نیروهای بومی باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال کشور تصریح کرد:اقداماتی که هیئت استان با همکاری سایر نهادها انجام دادند بسیار ارزشمند بوده و شاهد شناسایی خوب نیروهای بومی هستیم و چه بسا در تیم ملی هم حضور خواهند داشت

وی افزود:در همین راستا استان یزد هم چند سالی است که اقدامات خوبی را در جهت رشد و توسعه والیبال شروع کرده است تا رشته والیبال همانند کشور در استان رشد کند.