بازدید جوکار از یک موسسه باتفاق حسین فلاح

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : صبح امروز دکتر جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین شهرستان میبد و تفت میهمان فلاح فرماندار میبد بود و از چند بخش در شهرستان میبد بازدید به عمل آورد . دکتر جوکار ابتدا از بخشهای مختلف موسسسه باب الحوائج شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : صبح امروز دکتر جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین شهرستان میبد و تفت میهمان فلاح فرماندار میبد بود و از چند بخش در شهرستان میبد بازدید به عمل آورد .

دکتر جوکار ابتدا از بخشهای مختلف موسسسه باب الحوائج شهرستان میبد بازدید نمود و سپس از ایستگاه راه آهن میبد نیز دیدن کردند ، کار ساخت سالن انتظار ایستگاه راه آهن میبد باد به پایان رسیده و عملیات ساخت ایستگاه جهت پیاده نمودن مسافرین در چهار سکو دنبال می شود . وی در ادامه از پادگان آموزشی نبی اکرم میبد بازدید و سپس راهی بخش ندوشن شدند .

دکتر جوکار در دیدار با مسولین موسسسه خیریه باب الحوائج میبد گفت : خدا را شاکر هستیم که یکسری موسسات مردم نهاد به کمک دولت آمده اند و مشارکت مردمی می تواند مشکلات را کاهش دهد و ما بدون کمک مردم نمی توانیم این بار بزرگ را بر دوش بکشیم .

وی از اعضای این موسسه تقدیر و تشکر نمود و گفت : قبلا نگرانی ما ازدواج و تسهیل آن بود و در حال حاضر تداوم زندگی خانواده هاست که متاسفانه مسائل مختلفی موجب جدایی خانواده ها می شود .

وی قول مساعد داد تا در جهت اهداف موسسه و اینکه این موسسه مرکز مشاوره بسیار توانایی را اداره می کند کمکی از طرف مراکز دولتی ذیربط صورت خواهد گرفت .

در این بازدید همچنین سه جلد کتاب منتشر شده از سوی این موسسه به دکتر جوکار هدیه گردید