تودیع غفوری بارجین از امامت جمعه پردیسان قم

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه پردیسان روز ۵ دی ماه با حضور مسئولان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امام جمعه سابق پردیسان در این مراسم در سخنانی با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی پردیسان اظهار کرد: باید روندی که در خصوص تقویت این زیرساخت‌ها فراهم شده است با قوت […]

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه پردیسان روز ۵ دی ماه با حضور مسئولان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امام جمعه سابق پردیسان در این مراسم در سخنانی با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی پردیسان اظهار کرد: باید روندی که در خصوص تقویت این زیرساخت‌ها فراهم شده است با قوت ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در پیگیری امور پردیسان تلاش و همکاری قابل توجهی داشته‌اند مطرح کرد: امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام قوامی امام جمعه جدید پردیسان با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام غفوری اظهار کرد: از سوی ایشان در خصوص مسائل فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی حوزه علمیه در منطقه پردیسان تصریح کرد: در عرصه فرهنگی و عمرانی شاهد اتفاقات قابل توجهی در پردیسان هستیم و امیدواریم که بتوانیم در بخش مسائل فرهنگی تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.

شایان ذکر است در این مراسم حجت‌الاسلام قوامی به عنوان امام جمعه جدید پردیسان معرفی شد و از تلاش‌های حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه سابق پردیسان که به عنوان مدیر حوزه علمیه استان تهران در حال فعالیت است تقدیر به عمل آمد.