جشن بزرگ قرآنی در ندوشن برگزار شد

در آستانه میلاد پیامبر اعظم اسلام(ص) و با همکاری مسؤولین و ادارات ندوشن جشن اختتامیه اولین دوره کلاس ها و دوره های آموزش قرآن موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) در سالن اجتماعات خانه فرهنگ ندوشن برگزار گردید. در این مراسم که با حضور قرآن آموزان و خانواده های شرکت کننده در دوره ها برگزار […]

در آستانه میلاد پیامبر اعظم اسلام(ص) و با همکاری مسؤولین و ادارات ندوشن جشن اختتامیه اولین دوره کلاس ها و دوره های آموزش قرآن موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) در سالن اجتماعات خانه فرهنگ ندوشن برگزار گردید. در این مراسم که با حضور قرآن آموزان و خانواده های شرکت کننده در دوره ها برگزار گردید پس از اجرای همخوانی و تواشیح توسط گروه های پسر و دختر شرکت کننده در کلاس ها، حجه الاسلام و المسلمین طباطبایی امام جمعه ندوشن ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن در تعالی فرهنگی جامعه و تشویق خانواده ها و مسوولین به حمایت و همکاری در این راستا، از فعالیت ها و تلاش های موسسه و مربیان آن تشکر و قدردانی نمودند.
در ادامه مراسم از سوی ریاست آموزش پرورش ندوشن و موسسه حضرت معصومه(س) هدایا و لوح تقدیری به ۵ نفر از مربیانی که به صورت مستمر در طول بیش از یکسال گذشته اقدام به همکاری در برگزاری کلاس ها نموده بودند اهداء و از زحمات آنها قدردانی گردید.
سپس حجه الاسلام و المسلمین صباغی، مسؤول موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه، ضمن تشکر از همکاری صمیمانه خانواده ها و مسوولین ندوشن برای برگزاری موفق دوره ها؛ و دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حمایت از این حرکت بزرگ فرهنگی، با اشاره به تجارب و دستاوردهای مهم و برجسته موسسه در سطح استان وکشور، ابراز امیدواری نمودند با ادامه برنامه ها و همکاری مردم و مسوولین شاهد موفقیت های بزرگ حافظان و قرآن آموزان ندوشن در سطح استان و کشور باشیم.
پایان بخش این مراسم نیز اهداء جوایز به برگزیدگان شرکت کننده در دوره ها و اعطاء هدایای یادبود به بیش از ۸۰ نفر از قرآن آموزان شرکت کننده در کلاس ها بود.
لازم به ذکر است که موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه میبد با بیش از ۲۰ سال سابقه در آموزش های تخصصی قرآنی، و با تحت پوشش قرار دادن بیش از هزار نفر از علاقمندان در قالب برنامه های مختلف قرآنی، از یکسال و نیم پیش اقدام به تشکیل و برگزاری دوره های مختلف قرآنی شامل روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم قرآن در سطح منطقه ندوشن نمود و توانست در این مدت موفقیت های قابل تحسینی را در امر آموزش به دست آورد. ثبت نام دوره دوم برنامه ها و کلاس های آموزشی این موسسه از هفته آینده شروع و کلاس های آن پس از ثبت نام برگزار خواهد گردید.