ارزیابی مثبت معاون فرماندار از بیمارستان میبد

معاون فرماندار میبد در مراسم عیادت از بیماران گفت: خوشبختانه شاهد بهبود خدمات و تجهیزات بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هستیم. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد خجسته حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) فلاح معاون فرماندار میبد به همراه حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه، بنا […]

معاون فرماندار میبد در مراسم عیادت از بیماران گفت: خوشبختانه شاهد بهبود خدمات و تجهیزات بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد، همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد خجسته حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) فلاح معاون فرماندار میبد به همراه حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه، بنا رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از داوطلبان هلال احمر شهرستان میبد با حضور در بیمارستان حضرت امام جعفر صادق(ع) از بیماران بستری در بخش های جراحی و داخلی عیادت نمودند.

مسئولان با اهدا یک شاخه گل از پرسنل بیمارستان تقدیر و ضمن درخواست شفای عاجل برای همه بیماران با اهداء شاخه گلی از آنان عیادت به عمل آوردند.

معاون فرماندار میبد با مثبت ارزیابی کردن خدمات این بیمارستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد بهبود خدمات و تجهیزات بیمارستانی هستیم و این امر حاکی از مدیریت خوب بیمارستان و حمایت مسئولان استان و شهرستان می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات و تجهیزات خوب بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شاهد حضور بیماران مختلف از شهرها و استانهای مجاور هستیم.