اژه‌ای: مطالب نامه مطهری کذب محض است

سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ بعضی از مطالب نامه آقای مطهری در این خصوص کذب محض است و قابل تعقیب قضایی و در آینده‌ای نزدیک نیز مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هفتاد و چهارمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسشسی مبنی بر اظهارات رئیس قوه قضاییه در خصوص […]

سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ بعضی از مطالب نامه آقای مطهری در این خصوص کذب محض است و قابل تعقیب قضایی و در آینده‌ای نزدیک نیز مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هفتاد و چهارمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسشسی مبنی بر اظهارات رئیس قوه قضاییه در خصوص حصر بعضی از نامزدهای انتخاباتی در سال ۸۸ و ایراداتی که مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان رئیس قوه قضاییه طی نامه‌ای منتشر کرده است، اظهار داشت: اظهاراتی در خصوص بعضی از نامزدهایی که برخلاف قانون داشته‌اند مطرح شد.

وی افزود: بعضی از مطالب نامه آقای مطهری در این خصوص کذب محض است و قابل تعقیب قضایی و در آینده‌ای نزدیک نیز مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

اژه‌ای گفت: آقای مطهری در جلسه شورای عالی امنیت حضور نداشتند و بعضی از مطالب را در این نامه به صورت حدس و گمان مطرح کرده‌اند که این کار در شأن نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: با ابزارهای سیاسی برخورد با قانون صحیح نیست و این اقدامات دیگر نخ‌نما شده است.

معان اول قوه قضاییه خاطر نشان کرد: به زودی جواب این نامه داده خواهد شد.