تصادف در سفر وزیر بهداشت به کردستان

دومین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کردستان با بروز حادثه رانندگی در مسیر سنندج به دیواندره تحت‌الشعاع قرار گرفت. صبح امروز کاروان هیئت همراه وزیر بهداشت در دومین روز از سفر خود به کردستان، سنندج را به سوی شهرستان‌های شمالی کردستان ترک کرد. دقایقی پس از خروج این کاروان از سنندج […]

دومین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کردستان با بروز حادثه رانندگی در مسیر سنندج به دیواندره تحت‌الشعاع قرار گرفت.

صبح امروز کاروان هیئت همراه وزیر بهداشت در دومین روز از سفر خود به کردستان، سنندج را به سوی شهرستان‌های شمالی کردستان ترک کرد.

دقایقی پس از خروج این کاروان از سنندج و در نزدیکی شهرستان دیواندره سانحه‌ای رانندگی برای یکی از ماشین‌های همراه وزیر اتفاق افتاد.

در جریان این حادثه رانندگی یک نفر در محل وقوع تصادف جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان دیواندره منتقل شدند.

گفتنی‌ است، حرکت وزیر بهداشت در ترک مکان حادثه به اعتراض اصحاب رسانه، اهالی منطقه و مسافران در مسیر منجر شده است.

شایان ذکر است، وجود ده‌ها ماشین در قالب وزیر بهداشت و مشکلات ایجاد شده برای هموطنان در مسیر جاده‌ای کامیاران به سنندج نیز روز گذشته از سوی خبرنگاران استان مورد انتقاد قرار گرفت. اما با گارد بسته مسئولان علوم پزشکی استان مواجه شد.

در جمع مصدومین این حادثه رانندگی فرزام بیجارپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز حضور دارد.