تعطیلی تنها بانک صادرات ندوشن

تعطیلی تنها شبعه بانک صادرات پس از ۲۰ سال فعالیت در شهر ندوشن، ضمن اینکه در مبادلات اقتصادی این شهر خلل ایجاد کرده، موجب نارضایتی و نگرانی عموم مردم این شهر شده است. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ندای ندوشن؛چندی است که بانک صادرات شعبه ندوشن در اغما به سر می برد و مشتریان این […]

تعطیلی تنها شبعه بانک صادرات پس از ۲۰ سال فعالیت در شهر ندوشن، ضمن اینکه در مبادلات اقتصادی این شهر خلل ایجاد کرده، موجب نارضایتی و نگرانی عموم مردم این شهر شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ندای ندوشن؛چندی است که بانک صادرات شعبه ندوشن در اغما به سر می برد و مشتریان این بانک در سردرگمی و بلا تکلیفی به سر می برند. یکی از شهروندان ندوشنی طی تماسی با این پایگاه خبری ضمن ابراز گلایه از تبدیل شدن تنها شعبه این بانک به باجه آن هم بدون اطلاع مردم و شهروندان این شهر گفت: مردم و شهروندان ندوشنی از مسئولین بانک صادرات در شهرستان میبد توقع داشتند قبل از چنین اقدامی آن‌ها را در جریان قرار می‌دادند.

شهروند دیگر ندوشنی ضمن انتقاد نسبت به تعطیلی شعبه بانک صادرات در این شهر گفت: همانطور که سیاست دولت تدبیر و امید در راستای حمایت و تسهیل در خدمات رسانی به مردم در شهرهای کوچک می‌باشد، تعطیلی این بانک آن هم بدون اطلاع مردم و مسئولین شهر ندوشن کاری پسندیده نبوده و موجب نارضایتی عموم شده است.

لازم به ذکر می باشد که خودپرداز این بانک نیز بیش از یک هفته می باشد که از دسترس مردم خارج شده است.

IMG_4260 IMG_4262[1]