۴۴میلیون‌تومان‌برای‌مسکن‌مددجویان‌کمیته‌امدادمیبد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از اجرای ۷۲ مورد فعالیت عمرانی آن نهاد طی سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،” حسین زین الدینی ” با اعلام این خبر افزود: در راستای کمک به  احداث، تعمیر، بهسازی، بازسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان تحت حمایت این […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از اجرای ۷۲ مورد فعالیت عمرانی آن نهاد طی سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،” حسین زین الدینی ” با اعلام این خبر افزود: در راستای کمک به  احداث، تعمیر، بهسازی، بازسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، از اول سال جاری تا کنون، ۷۲ مورد فعالیت عمرانی صورت گرفته است.
وی با اشاره به نقش و کارکرد مسکن مناسب در زندگی افراد گفت: مسکن مناسب در برقراری امنیت و آسایش، ارتقاء سطح سلامت روحی و روانی و بهداشت خانواده ها، ایجاد ارزش افزوده برای خانواده های تحت پوشش خصوصا ایتام و زنان سرپرست خانوار و همچنین کاهش سبد هزینه خانوار نقش بسزایی دارد.
زین الدینی تصریح کرد: در این راستا بیش از ۴۴۰ میلیون ریال  برای کمک به احداث و تعمیر کلی و جزئی مسکن مددجویان هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد گفت: در طی این مدت  تعداد ۸۲ مورد پرداخت کمک هزینه زندگی  شامل پرداخت اجاره مسکن، تامین لوازم گرمایشی و سرمایشی و همچنین پرداخت هزینه انشعاب برق، آب و گاز، با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال انجام شده است.