تقدیر شورای نظارت بر صداوسیما از «ثریا»

شورای نظارت بر سازمان صدواسیما از عوامل تولید و پخش مستندهای شکار روباه، رو در رو با شیطان و ۷ دقیقه تا تل آویو برنامه «ثریا» تقدیر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی نامه از عومال برنامه ثریا و مدیریت شبکه اول سیما بدلیل تهیه […]

شورای نظارت بر سازمان صدواسیما از عوامل تولید و پخش مستندهای شکار روباه، رو در رو با شیطان و ۷ دقیقه تا تل آویو برنامه «ثریا» تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی نامه از عومال برنامه ثریا و مدیریت شبکه اول سیما بدلیل تهیه و پخش مستند‌های سه گانه شکار روباه، رو در رو با شیطان و ۷ دقیقه تا تل آویو تقدیر کرد.

بر اساس گزارش کارشناسان شورای نظارت با توجه به (( نمایش توانمندی های دفاعی کشور )) و (( طرح مسائل حساسی همچون مبارزه مسلحانه مستقیم علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی )) در قالبی هنرمندانه و جذاب که غرور و عزتمندی را در مخاطبان بر می‌انگیزد و بر فضای رسانه‌ای جهان اثرگذاری قدرت آفرین دارد و در بازدارندگی دشمنان نیز موثر واقع می‌شود، این مستندها قابل تقدیر بوده است.