برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه میبد

علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه اعلام کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (دام ظله) و با عنایت به اهداف و رسالت دانشگاه در ارتقای سطح بنیه دینی، فکری، فرهنگی و سیاسی دانشجویان و نیز ایجاد فضای مناسب در جهت بیان آزادانه، عاقلانه، محترمانه و شجاعانه فکر و اندیشه در دانشگاه، اولین […]

علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه اعلام کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (دام ظله) و با عنایت به اهداف و رسالت دانشگاه در ارتقای سطح بنیه دینی، فکری، فرهنگی و سیاسی دانشجویان و نیز ایجاد فضای مناسب در جهت بیان آزادانه، عاقلانه، محترمانه و شجاعانه فکر و اندیشه در دانشگاه، اولین جلسه کرسی آزاد اندیشی در نیمسال ۹۴-۹۳ برگزار خواهد شد.

کریمی گفت: این کرسی آزاد اندیشی با موضوع” شبکه های اجتماعی؛ آری یا خیر؟!” به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو یکشنبه ۱۶ آذر ۹۳ ساعت ۱۲ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین پیرامون کیفیت برگزاری کرسی گفت: از آنجایی که کرسی آزاد اندیشی محلی مناسب برای اظهارنظر و ناظره حول موضوعی مشخص است و مباحث تحت قالب دو گروه موافق و مخالف ارائه خواهدشد، از این رو این جلسه نیز مناظره بین دو گروه موافق شبکه های اجتماعی و مخالف آن در ۴ زمان ۵ دقیقه ای با حضور مجری کارشناس جهت مدیریت و هدایت بحث برگزار خواهد شد.

کریمی ضمن دعوت از کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان محترم دانشگاه جهت شرکت در این جلسه ارزشمند اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در مناظره و مباحثه تحت قالب دو گروه موافق و مخالف حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۲ آذر با مراجعه به امور فرهنگی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

علی اکبر کریمی در پایان گفت: با عنایت به لزوم گرامیداشت روز دانشجو در این روز  به ۳ نفر از حاضران در جلسه و ۲ نفر از شرکت کنندگان در مناظره به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.