تصاویری از دو دیدار اخیر تیم انقلاب محمودآباد

عکاس: عبدالرضا زارعی/ محمود آباد ما به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی محمودآباد دیدار تیمهای انقلاب محموداباد و استقامت مهرجرد از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دو میبد دیروز ۰۷/۰۹/۱۳۹۳ در ورزشگاه شهید چمران میبد برگزار گردید که تیم انقلاب توانست حریف خود را با تک گل حمید زارعی شکست دهد. تیم انقلاب با فقط یک […]

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی محمودآباد دیدار تیمهای انقلاب محموداباد و استقامت مهرجرد از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دو میبد دیروز ۰۷/۰۹/۱۳۹۳ در ورزشگاه شهید چمران میبد برگزار گردید که تیم انقلاب توانست حریف خود را با تک گل حمید زارعی شکست دهد.

تیم انقلاب با فقط یک باخت و و ۴ برد یک هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود را به دسته یک فوتبال میبد مسجل کند.

 

دیدار تیمهای انقلاب محموداباد و پیکان شهیدیه از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دو میبد ۰۱/۰۹/۱۳۹۳ در ورزشگاه شهید چمران میبد برگزار گردید که تیم انقلاب توانست حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

این بازی به نوعی فینال لیگ نیز به حساب می امد هر دو تیم که از قدیم الایام کری خوانی خاصی بین تماشاگران و بازیکنانش وجود داشت با برنامه ریزی خاص و تمام قوا پای به میدان گذاشتند . بنابر اعلام قبلی هیئت فوتبال میبد قرار بود این پیکار جمعه ۳۰/۰۸/۹۳ برگزار گردد که به یکباره زمان برگزاری آن تغییر کرد و به روز شنبه موکول گردید که این جابجایی، شائبه هایی نیز بوجود آورده بود .

بازی راس ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه زیر نورآفتاب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین با سوت قاضی میدان آغاز گردید احتیاط بیش از حد دو تیم از زیبائیهای آن کاسته بود که به یکباره در دقیقه ۳۰ شهاب حسینی نسب با ارسال زیبای خود از جناح راست حسن زمانی فوروارد تیمش را در موقعیت تک به تک قرار داد وی توپ را از بالای سر علی عابدینیا دروازه بان کهنه کار پیکان  با ضربه بسیار نرم و فنی وارد دروازه حریف کرد البته زمانی خوش شانس بود که توپ با اشتباه مدافع آخر پیکان اکبر طالبی به وی رسید.

تا پایان نیمه اول دو تیم حملات نصف و نیمه ای روی دروازه ها انجام دادند و لی بازی با همان تک گل دقیقه ۳۰ به پایان رسید.

دو تیم بدون تغییر در نیمه دوم وارد زمین شدند.

هافبک تیم شهیدیه محمدرضا کارگر در هنگام تعویض پیراهن خود را از تنش بیرون آورد و چون در حین مسابقه نیز کارت زرد گرفته بود با گرفتن کارت زرد دوم از زمین مسابقه خارج شد تا تیم پیکان در ادامه ده نفره بازی را دنبال کند.

دقیقه ۷۸ بازی سعید زارعی مدافع راست تیم انقلاب برای وقت کشی توپی را که به اوت رفته دوباره دفع کرد این حرکت وی از دید داور پنهان نماند  و با گرفتن کارت زرد دوم از زمین مسابقه خارج شد وی کارت زرد اولش را نیز به همین علت گرفته بود.

تیم پیکان برای جبران با یک تعویض دیگر سعی بر تغییر نتیجه  داشت که انسجام دفاعی تیم انقلاب به رهبری علی اکبر نقیبی مانع از این کار شد.

در دقیقه نود و چهار توپ ارسالی از طرف هافبک جوان تیم انقلاب فخرالدین افتخاری  در موقعیت تک به تک به حمید زارعی رسید و او با تیز هوشی و یک بغل پای ساده از بیرون امدن دروازه بان نهایت استفاده را برد و از فاصله ۲۵ متری دومین گل تیمش را به ثمر رساند. این گل ثمره دو تعویض طلایی کادر فنی تیم انقلاب بود.

چ