آیت‌الله نوری‌: سردار سلیمانی افتخار نظام است

«نسیم»- آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی، بر لزوم شکرگزاری از نعمات الهی تاکید کرد و گفت: انسان اشرف مخلوقات خداوند است و کرامات زیادی شامل حال او شده است، و خداوند آنچه در زمین و آسمان آفریده وسیله‌ای برای افزایش بصیرت بندگان قرار داده است. مرجع تقلید شیعیان […]

«نسیم»- آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی، بر لزوم شکرگزاری از نعمات الهی تاکید کرد و گفت: انسان اشرف مخلوقات خداوند است و کرامات زیادی شامل حال او شده است، و خداوند آنچه در زمین و آسمان آفریده وسیله‌ای برای افزایش بصیرت بندگان قرار داده است.

مرجع تقلید شیعیان شناخت نعمات خدا، جهان‌بینی صحیح و شناخت اصول و فروع را از مهم‌ترین وظیفه بندگان دانست و افزود: با دقت در مخلوقات انسان به سمت جهان‌بینی صحیح گام بر می‌دارد، با دقت در آفریده‌های خداوند است که انسان به قانونمند بودن و نظم عالم پی می‌برد.

استاد برجسته حوزه علمیه بر لزوم زمان‌شناسی و کسب اطلاعات از وقایع پیرامون و اوضاع روز خاطرنشان کرد: تاکنون دشمنان در برابر هیچ کشوری چنین صف‌آرایی نکرده‌اند در شرایط امروز همه جوامع با تمام توان در مقابل ایران و اسلام موضع گرفته‌اند تا دوباره اسلام را مانند گذشته به انزوا بکشانند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه دشمنان به دنبال احیای سیطره خود بر جوامع اسلامی هستند عنوان کرد: نعمت ولایت بزرگ‌ترین و قابل توجه‌ترین نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است، آثار امام خمینی (ره) از مهم‌ترین منابعی است که می‌توان براساس آن به مبنا و اصل ارزش‌های نظام اسلامی پی برد.

مرجع تقلید شیعیان سردار قاسم سلیمانی را افتخار مسلمانان و نظام دانست و خاطرنشان کرد: قاسم سلیمانی یک نفر نیست بلکه یک تفکر است که امروز آمریکایی‌ها به این موضوع پی برده‌اند که با وجود امثال قاسم سلیمانی‌ها به اهداف شوم خود برسند و تمام  توطئه‌ها محکوم به شکست است.