تفسیر سوره حجرات در کمیته امداد میبد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی تفسیر سوره حجرات برای مادران مددجوی تحت حمایت آن نهاد خبر داد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،”حسین زین الدینی” ضمن اعلام این خبر افزود:این دوره  آموزشی با حضور ۲۳ نفر از مادران مددجوی تحت حمایت کمیته امداد […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی تفسیر سوره حجرات برای مادران مددجوی تحت حمایت آن نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،”حسین زین الدینی” ضمن اعلام این خبر افزود:این دوره  آموزشی با حضور ۲۳ نفر از مادران مددجوی تحت حمایت کمیته امداد میبد، و در قالب چهار جلسه ، در محل کانون فرهنگی- تربیتی آیت الله اعرافی برگزار شد.

“خانم زارعشاهی” یکی از کارشناسان مذهبی شهرستان ، در این کارگاه آموزشی، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی بعثت پیامبر اسلام (ص) تزکیه نفوس و تربیت انسانها و پرورش اخلاق حسنه بوده است، گفت:سوره حجرات سوره ای است اخلاق محور که خداوند به منظور آموزش آداب و معاشرت فردی و اجتماعی بر پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) نازل کرد و یکایک آیات این سوره سرشار از آموزه های اخلاقی و رفتاری در جنبه های فردی و اجتماعی است و  می تواند سرلوحه فرهنگ و اخلاق برای مسلمانان باشد.

زارعشاهی اظهار کرد: در فرهنگ اسلام تقوی و پرهیزگاری، سخاوت و بخشندگی، صداقت و راستگویی و راست کرداری، خوش اخلاقی و آراستگی ظاهر دارای ارزش معنوی بالایی است. بنابراین ممارست در رفتارهای پسندیده اخلاقی در زندگی فردی، تاثیر آن در رفتارها و زندگی اجتماعی نمود بیشتری داشته و موجب کمال جامعه اسلامی می شود.