پیام فرماندار میبد به مناسبت هفته بسیج

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح فرماندار شهرستان میبد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر نمودند ، متن پیام بدین شرح است : ‘پنجم آذر’ یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نهادی که به عنوان الطاف خفیه الهی و […]

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : فلاح فرماندار شهرستان میبد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر نمودند ، متن پیام بدین شرح است :

‘پنجم آذر’ یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نهادی که به عنوان الطاف خفیه الهی و ثمره شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل  گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار را ایفا نمود.

بسیجیان مخلص و جان برکف” این فرزندان معنوی امام و انقلاب”در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر، جانانه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کردند و خالق  زیباترین و ماندگارترین صحنه های شجاعت و پایمردی یک ملت در راه دفاع از دین و ارزش های الهی شدند. بسیج توانمند و کارآمد پس از دوران دفاع مقدس نیز حضوری موثر در عرصه های مختلف کار و تلاش  و سازندگی داشته و با تربیت نیروهای مومن، متعهد و متخصص دربدنه های اجرایی، زمینه پیشرفت و بالندگی روزافزون کشور را فراهم کرد و امروز با گذشت سال ها از شکل گیری بسیج،  توانمندی های شگرف و تحسین برانگیز  و قدرت بی بدیل و تحول آفرین این نهاد الهی، بیش از پیش موجبات عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی و ترس و وحشت دنیای استکباری را به دنبال داشته است.

با وجود تمامی این توفیقات و افتخارات تمام نشدنی، هنوز بسیج سرشار از ظرفیت های بالقوه  و ناشناخته ای است که با کشف و بهره مندی از این توان عظیم و تأسی به فرهنگ و روحیه جهادی، می توان گره های اصلی در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت روز افزون کشور را باز و بر موانع  و مشکلات بزرگ در عرصه های مختلف غلبه کرد. چرا که بسیج همواره و در هر شرایطی، بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی و سازندگی برای آینده نظام مقدس بوده و اگر مشی و تفکر پویا و زنده بسیجی در  کشور طنین انداز شود، آنگاه چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور و نظام در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد.

در سی و پنجمین سالگرد تاسیس شجره طبیه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره)،  ضمن نثار درود خالصانه خویش به روح پر فتوح بنیان گذار بسیج مستضعفین و شهدای بسیجی، فرارسیدن هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان دلاور بویژه بسیجیان سرفراز شهرستان میبد ، تبریک گفته و عزت ،عظمت و سربلندی روزافزون اسلام و مسلمین و همه بسیجیان مخلص را  در پرتو توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند متعال مسالت دارم