بخشداری مرکزی میبد، برتر شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : طی ارزیابی عملکرد بخشداریهای استان یزد در سال ۱۳۹۲ که توسط استانداری و وزارت کشور صورت گرفت ، بخشداری مرکزی میبد توانست رتبه برتر بین بخشداریهای استان را کسب نماید . هادی مقیمی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ، ضمن ابلاغ موارد فوق کسب […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد : طی ارزیابی عملکرد بخشداریهای استان یزد در سال ۱۳۹۲ که توسط استانداری و وزارت کشور صورت گرفت ، بخشداری مرکزی میبد توانست رتبه برتر بین بخشداریهای استان را کسب نماید .

هادی مقیمی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ، ضمن ابلاغ موارد فوق کسب رتبه اول را به بخشدار مرکزی میبد تبریک و از زحمات و تلاشهای صورت گرفته تقدیر و تشکر نمود

قاسمی بخشدار مرکزی شهرستان میبد در این باره گفت : بخشداری مرکزی میبد کسب رتبه برتر را لطف خداوند دانسته و از راهنمائیها ، مشارکت و همکاری و هماهنگی کلیه مجموعه بخشداری ، فرمانداری ، دفتر امور روستایی ، و بویژه امام جمعه معزز شهرستان ، فرماندار محبوب و مدیر کل محترم امور روستایی و همچنین روسای ادارات شهرستان میبد تقدیر و تشکر می نماید .

در متن نامه مقیمی خطاب به قاسمی بخشدار مرکزی میبد آمده است : اکنون که توفیق کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بخشداران استان به واسطه سعی وافر و تلاش خستگی مستمر نصیب شما گشته است ، ضمن عرض تبریک صمیمانه ، به سهم خودم از حسن عملکرد و مساعی مجدانه جنابعالی و همکاران محترمتان در بخشداری مرکزی میبد تقدیر نموده و تداوم این روند مثبت را برای آن مجموعه ساعی از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

شایان ذکر است ، بخشداری مرکزی شهرستان میبد در حال حاضر با وسعت ۱۳۳۰ کیلومتر مربع شامل یک دهستان و هفت روستای دارای دهیاری و تعدادی آبادی و روستای فاقد دهیاری می باشد . که جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر را در خود جای داده است .

ضمنا بخشداری مرکزی میبد طی بررسی عملکرد بخشداری های استان در سال ۱۳۹۱ که توسط  دفتر امور روستایی نیز انجام شد به عنوان بخشداری برتر معرفی گردیده بود .