کشف ۳۴۲ کیلو تریاک در میبد

ماموران  مبارزه باموادمخدر شهرستان میبد با خبر شدند عده ای از سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله سنگین موادافیونی از جنوب کشور به سمت یزد و سپس به پایتخت را دارند که متوقف کردن این محموله و دستگیری اعضای باند در دستور کار قرار گرفت. رئیس پلیس استان یزد  ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی و […]

ماموران  مبارزه باموادمخدر شهرستان میبد با خبر شدند عده ای از سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله سنگین موادافیونی از جنوب کشور به سمت یزد و سپس به پایتخت را دارند که متوقف کردن این محموله و دستگیری اعضای باند در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس استان یزد  ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی و پلیسی ادامه داد: با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری منابع و مخبرین مشخص شد قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در یکی از منازل شهر میبد حضور دارند.

کاکاوند خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مقامات قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سوداگران مرگ در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنها ۳۴۲ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان یزد در پایان ضمن بیان این مطلب که ماموران پلیس میبد در رابطه با این کشفیات چهار تن از قاچاقچیان و سوداگران مرگ را دستگیر کردند، یادآور شد: با نگاهی واقع بینانه به مساله اعتیاد و مواد مخدر و سوء مصرف آنها به راحتی در می یابیم که مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به مواد مخدر و مسائل مربوط به آن، کار یک سازمان و یک مجموعه نیست، بلکه تمامی‌سازمانها و نهادها به ویژه نهادخانواده باید در این عرصه نقش و سهم خود را در جهت فرهنگ مبارزه با مواد مخدر ایفا نمایند.