بگم بگو نارین‌نیوز با شهردار میبد!

شهردار میبد در آخرین کنفرانس خبری که با اصحاب رسانه شهرستان برگزار کرد، به نکات جالب توجه و تامل برانگیزی اشاره کرد. شهردار میبد گفت: واحد اجرائیات شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده و شهرداری فقط کار نظارتی را انجام می دهد!! می گم؛ بلکه این بخش خصوصی یه کاری بکنه، شماها که تو این […]

شهردار میبد در آخرین کنفرانس خبری که با اصحاب رسانه شهرستان برگزار کرد، به نکات جالب توجه و تامل برانگیزی اشاره کرد.

شهردار میبد گفت: واحد اجرائیات شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده و شهرداری فقط کار نظارتی را انجام می دهد!!

می گم؛ بلکه این بخش خصوصی یه کاری بکنه، شماها که تو این چند سال نتونستید مشکل سدمعبر مردم و ساخت و سازهای غیرقانونی را حل کنید؛ البته امیدواریم نظارتتون هم مثل اِجراتون نباشه.

هدایی در خصوص ایجاد دست اندازهای جدید در میبد گفت: مکاتباتی در این خصوص با شورای ترافیک شهرستان صورت گرفته است و اگر مشکلاتی وجود داشته باشد و از طرف مردم و رسانه ها مطرح شود استقبال می کنیم.

می گم؛ آقای شهردار، آخرش ما که متوجه نشدیم شما و اعضای محترم شورای شهر با ایجاد این همه دست انداز تو میبد مخالفید یا موافق!! آخه چند وقت یکی از مسوولین ترافیکی شهر می گفت: این ها تو جلسات یه چیزی می گویند و برای مردم یه چیز دیگه. الله اعلم

شهردار میبد گفت: بایگانی شهرداری میبد ساماندهی می شود.

می گم؛ جناب یه سوال، بعد از ساماندهی بایگانی دوباره پرونده های مردم را مثل الان می دهند به ارباب رجوع تا ببره تو شهر ازش کپی بگیره یا ببره خونه و جاهای دیگه، آخه از ارباب رجوعی شنیدم که می گفت: تو یه اداره ای کارم با مشکل روبرو شده، رفتم پرونده زمین را برا همیشه ببرم خونه!!  بیچاره املاک مجاور…

هدایی -شهردار میبد- گفت: به شدت با ایجاد سقف های شیروانی در سطح شهر برخورد می کنیم.

می گم؛ بسیار خوب آقای شهردار، اول از خودتون شروع کنید و شیروانی هایی که زدید را جمع کنید، از قدیم می گویند “رطب خورده منع رطب کی کند!”

هدایی گفت: خانه ای که ۴۵ میلیون تومان قیمت شده است، شهرداری حاضر به خرید آن به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان نیز شده، ولی صاحب خانه می خواهد منزل را به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان بفروشد!!

میگم؛ خوب وقتی شما دو میلیارد، دومیلیارد پول بابت تملک می دهید، برخی آقایون هم کیسه میدوزند دیگه؛  شما لطف کنید خونه ۴۵ میلیونی را همون ۴۵ میلیون بخرید کسی پررو نمی شه.

منتخب شورای شهر میبد به عنوان شهردار گفت: ما از کمیسیون ماده ۱۰۰ هیچ درآمدی نمی خواهیم و اگر جریمه ای صورت می گیرد برای بازدارندگی است!!

می گم؛ پس اگه راست می گید، از این به بعد به جای جریمه های سنگینی که برای مردم لحاظ می کنید، بگید متخلفین ساختمانی بجای پرداخت پول، دور تا دور شهرداری را کلاغ پَر بروند.

هدایی گفت: اگر شورای شهر تصمیمی بر تغییر شهردار بگیرد، تابع قانون هستم.

می گم؛ جناب شهردار! نگید تو را خدا، نکنه می خواستید تابع نباشید و سطل آشغال آتیش بزنید و اجتماعات خیابانی راه بیندازید!!

شهردار میبد ضمن گلایه از ساختار شهرداری گفت: اگر می خواهیم تحولی در شهر اتفاق بیفتد باید رودربایستی را کنار بگذاریم و ملاحظه کاری وجود نداشته باشد.

می گم، برادر من! قربون دهنت، اگه با مرخصی تحصیلی و بدون حقوق چند تا دیگه از همکارانتون موافقت کنید، خیلی از مشکلات شهر حل میشه.