میبد؛میزبان‌مسابقات‌دوصحرانوردی‌دانش‌آموزی‌استان

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، رئیس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان با قدردانی از مدیر آموزش و پرورش و کارشناس ورزش میبد اظهار کرد: این مسابقه هرساله به میزبانی آموزش و پرورش میبد در آبان‌ماه و به مناسبت روز دانش آموز و به یاد مرحوم رادفر از فرهنگیان آموزش و پرورش […]

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، رئیس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان با قدردانی از مدیر آموزش و پرورش و کارشناس ورزش میبد اظهار کرد: این مسابقه هرساله به میزبانی آموزش و پرورش میبد در آبان‌ماه و به مناسبت روز دانش آموز و به یاد مرحوم رادفر از فرهنگیان آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مصطفی خلیلی افزود: این مسابقات با هدف استعدادیابی دانش آموزان برگزار می‌شود تا با شناسایی دانش آموزان در رشته‌های دو میدانی، و اعزام آنها به مسابقات فرا استانی، جایگاه استان را افزایش دهیم.

وی گفت: به حمدالله با فعالیت‌های کارشناسان ورزش در آموزش و پرورش سطح استان و برگزاری مسابقات،حرکت خوبی در این رشته در استان ایجاد شده است که امید است با حمایت‌های همه جانبه از سوی مسئولین بتوانیم شاهد درخش نوجوانان و جوانانمان در این رشته باشیم.

رئیس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: نفرات برتر این مسابقه به مسابقات کشوری که به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

در این مسابقات که در دو رده سنی متوسطه اول و دوم و با حضور یکصد نفر از دانش آموزان سراسر استان برگزار شد دانش آموزان متوسطه اول در مسافت ۳و نیم کیلومتر و دانش آموزان متوسطه دوم در مسافت ۵ و نیم کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.