خط و نشان تابش برای فراکسیون لاریجانی

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس بستگی به نحوه تعامل فراکسیون رهروان با دولت دارد که اگر این تعامل خوب نباشد، احتمال تشکیل فراکسیون جدید وجود دارد. محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل این فراکسیون […]

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس بستگی به نحوه تعامل فراکسیون رهروان با دولت دارد که اگر این تعامل خوب نباشد، احتمال تشکیل فراکسیون جدید وجود دارد.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل این فراکسیون بستگی به نحوه تعامل فراکسیون رهروان ولایت با دولت دارد.

وی افزود: اگر تعامل فراکسیون رهروان با دولت خوب باشد نیازی به انشقاق و تشکیل فراکسیون جدید نیست، اما اگر این رابطه و تعامل خوب نباشد، احتمال تشکیل چنین فراکسیونی وجود دارد.

همچنین اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در این خصوص گفت: اعضای فراکسیون رهروان ولایت جلسه ای با حامیان دولت در خصوص عدم تشکیل فراکسیون جدید نداشته اند، البته برخی دوستان حامی دولت در خارج از فراکسیون در تلاش بودند تا فراکسیون جدیدی تحت عنوان حامیان دولت تشکیل دهند که این کار می توانست عملا یک تفرقه در فراکسیون اکثریت ایجاد کند که وقتی هزینه و منفعت آن را حساب کردند پی بردند که منفعتی برای آنها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: این افراد تصمیم گرفتند تا فعلا در قالب فراکسیون رهروان ولایت کار خودشان را انجام دهند و البته مانعی هم برای تشکیل یک فراکسیون جدید در مجلس وجود ندارد.

این عضو شورای مرکزی رهروان ولایت در پاسخ به این سوال که آیا از سوی اصلاح طلبان مجلس شروطی مبنی بر عدم تشکیل فراکسیون حامیان دولت مطرح شده است، گفت: ما با افراد تعامل نمی کنیم بلکه تعامل ما با دولت است هدف فراکسیون رهروان تعامل با سایر قوا است و در این خصوص نیز قدم هایی برداشته ایم که نمونه آن را در تشکیل کابینه شاهد بودیم.

جلیلی در پایان افزود: البته اعضای فراکسیون رهروان جلودار و تشکیل دهنده فراکسیون جدیدی نخواهند بود و عضویت افراد در یک فراکسیون به معنای ترک یک فراکسیون نیست بلکه افراد می توانند در چند فراکسیون عضو باشند.

منبع: مهر