بیانیه طلاب اردکانی مقیم قم درباره اهانت اخیر

به گزارش اردکان گویا ؛ در پی هتاکی وقیحانه و اظهارات کذب نسبت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) توسط سید محمد رضوی نماینده اسبق و اصلاح طلب یزد در شهرستان مهریز، مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم بیانیه ای بدین شرح صادر نمود. بسم الله الرحمن الرحیم با […]

به گزارش اردکان گویا ؛ در پی هتاکی وقیحانه و اظهارات کذب نسبت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) توسط سید محمد رضوی نماینده اسبق و اصلاح طلب یزد در شهرستان مهریز، مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم بیانیه ای بدین شرح صادر نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم
با کمال تأسف و تأثر بتازگی شاهد هتاکی یکی از چهره های حامی فتنه در ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام در شهرستان مهریز بودیم. اظهاراتی سخیف و سراسر کذب و بی اساس که نسبت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روا داشته شد. این چه مدعی پیروی از خط امام است که با کمال وقاحت لجام از دهن گسیخته می گوید: “وقتی که امام از پاریس آمد، رفت قم و اصلا دنبال ولایت فقیه نبود.”؟ چرا مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به سکوت سؤال برانگیز خود پایان نمی دهد؟ چرا اجازه می دهید چنین فرد معلوم الحالی در سخنان بی سابقه و ساختار شکنانه خود اینچنین افکار و آرمان های مقدس پیر جماران را مشوش جلوه نموده و بگوید: “بعدا ولایت فقیه تصویب شد و به امام خمینی(ره) گفتند ولی فقیه شمایید و آوردندش تهران و گرفتارش کردند!”
عده ای از اصلاح طلبان همچنان در خیال فتنه به سر می برند و گمان می کنند که با تغییر جریان اجرایی کشور فرصتی دوباره یافته و می توانند به بهانه آزادی، مقدسات دین و نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند.
تاریخ نشان داده است که نفاق در عصر بنیانگذار خاموش و با چهره فرو بردن او در خاک، رخ  عیان می کند. چه در عهد رسول الله صلی الله علیه و آله که منافقین بعد از رحلت جانگدازش فرصت جولان پیدا نمودند و چه در عصر غیبت که این خائنین در صدد ایجاد انحراف در مسیر ولایت فقیه بر امت اسلام اند، همواره اسیر هواها و هوسها و تسلط شیطان بر نفس ضعیف خود بوده اند. چه خوب است نظر صریح خود حضرت روح الله را بعینه بخوانیم و چهره مرد نمایان نامرد را در کلام گهر بارش بشناسیم.
حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند: “قضیۀ ولایت فقیه یک چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد. ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است. همان ولایت رسول‏اللّه‏ هست. و اینها از ولایت رسول‏اللّه‏ هم می‏ترسند! شما بدانید که اگر امام زمان (سلام‏اللّه‏ علیه) حالا بیاید، باز این قلمها مخالف‏اند با او. و آنها هم بدانند که قلمهای آنها نمی‏تواند مسیر ملت ما را منحرف کند. آنها باید بفهمند اینکه ملت ما بیدار شده است، و مسائلی که شما طرح می‏کنید ملت می‏فهمد، متوجه می‏شود، دست و پا نزنید! خودتان را به ملت ملحق کنید. بیایید در آغوش ملت. قلمهای شما از تفنگهای آن دمکراتها به اسلام بیشتر ضرر دارد. نطقهای شما به اسلام ضررش بیشتر از آن توپهایی است که آنها به جوانان ما می‏بندند و تفنگهایی که آنها می‏بندند؛ ضررش به اسلام بیشتر است، برای اینکه آنجا دشمن معلوم است، و شما به صورتهای مخفی به میدان می‏آیید. قلمهای شما از سرنیزه‏های رضاخان بدتر است برای اسلام! و شما مضرتر هستید از رضاشاه و محمدرضا برای اسلام، برای اینکه آنها معلوم بود مخالف هستند و مردم می‏شناختند آنها را، مخالفت می‏کردند با آنها، مقاومت می‏کردند؛ شما در پوشش اسلام، در پوشش طرفداری از خلق مسلمان، برخلاف اسلام دارید عمل می‏کنید.”             صحیفه امام خمینی، جلد۱۰، صفحه۳۰۰
مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم اظهارات سخیف عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون را به شدت محکوم نموده، از مسئولین امر تقاضای پیگیری و برخورد جدی با این صحابی فتنه را دارد.

“اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً”
هیأت رئیسه مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم