برگزاری دومین همایش ملی سرامیک در میبد

 حسنعلی مسلمان یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میبد اظهار کرد: دومین همایش ملی سرامیک، از ۲۸ آبان و به مدت ۲ روز با حضور دانشجویان، ‌اساتید، صنعتگران صاحب نام و متخصصین مطرح کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد برگزار می‌شود. دبیر دومین همایش ملی سرامیک کشور با بیان اینکه شهرستان میبد با […]

 حسنعلی مسلمان یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میبد اظهار کرد: دومین همایش ملی سرامیک، از ۲۸ آبان و به مدت ۲ روز با حضور دانشجویان، ‌اساتید، صنعتگران صاحب نام و متخصصین مطرح کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد برگزار می‌شود.

دبیر دومین همایش ملی سرامیک کشور با بیان اینکه شهرستان میبد با تولید بیش از ۴۰ درصد کاشی و سرامیک کشور بعنوان قطب صنعت سرامیک کشور محسوب می‌شود، افزود: برگزاری این همایش  به جهت تبادل تجربیات برای بومی کردن این صنعت و افزایش توانمندی‌های متخصصین و دانشجویان صنعت سرامیک حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش  در ۸ محور نانو سرامیک، نانو تکنولوژی، شیشه و شیشه سرامیک، بایو مواد، پوشش‌ها و فیلم‌های سرامیکی و کامپوزیت، سرامیک‌های مهندسی پیشرفته و کاشی لعاب و چینی به مدت دو روز برگزار می‌شود.

مسلمان یزدی گفت: در روز دوم این همایش، شرکت کنندگان در کارگاه‌های تخصصی با روند صنعت سرامیک در کشور و راهکارهای بومی سازی، رقابت در بازارهای بین المللی و دستاوردهای آن در کشور آشنا می‌شوند.

دبیر دومین همایش ملی سرامیک افزود: فرهاد گلستانی رئیس انجمن سرامیک ایران از سخنرانان اصلی این همایش است.