اسعدی؛ سرپرست جدید حمل‌ونقل همگانی میبد

 هدائی شهردار میبد، از سرپرست جدید خواست تا برنامه اصلی سازمان که از اهداف مهم شهرداری است را مدنظر قرار دهد و در جهت رسیدن به این اهداف که همانا تجهیز کردن ناوگان، اصلاح خطوط حرکت ناوگان، ساماندهی مشکلات مالی و … می باشد، راسخ و کوشا باشد. به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با […]

 هدائی شهردار میبد، از سرپرست جدید خواست تا برنامه اصلی سازمان که از اهداف مهم شهرداری است را مدنظر قرار دهد و در جهت رسیدن به این اهداف که همانا تجهیز کردن ناوگان، اصلاح خطوط حرکت ناوگان، ساماندهی مشکلات مالی و … می باشد، راسخ و کوشا باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با توجه به ادامه تحصیل مهندس دهقانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر میبد، هدائی شهردار میبد با درخواست مرخصی تحصیلی وی موافقت کرد و براساس این موافقت سید علی اکبراسعدی بعنوان سرپرست سازمان حمل و نقل منصوب شد.

هدائی در جلسه معارفه سرپرست جدید سازمان حمل و نقل عنوان کرد: از زحمات  مهندس دهقانی تقدیر و تشکر می کنم و در زمانی مناسب با حضور مدیران و پرسنل واحدهای مختلف شهرداری بصورت رسمی مراسم تودیع و معارفه انجام خواهد شد.

وی از سرپرست جدید خواست تا برنامه اصلی سازمان که از اهداف مهم شهرداری است را مدنظر قرار دهد و در جهت رسیدن به این اهداف که همانا تجهیز کردن ناوگان، اصلاح خطوط حرکت ناوگان، ساماندهی مشکلات مالی و … می باشد،   راسخ و کوشا  باشد.

سیدحسین آتشی رئیس شورای اسلامی شهر میبد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مهندس دهقانی، برای سیدعلی اکبر اسعدی در سمت جدید آروزی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم که با تغییر مدیریت جدید شاهد تغییرات محسوس در خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل همگانی به همشهریان باشیم.