چرا هیئات میبد زیر یک پرچم جمع نمی‌شوند؟!

میبدنیوز نوشت: چند سالی است که صدا وسیما با کاری ارزشمند مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالحسین را بصورت مستقیم از شبکه‌های مختلف پخش می‌کند بطوریکه عزاداری مردم زنجان ، بم ، کرمان ، اصفهان، میدان امام حسین تهران و اخیرا لرستان، گلستان و … که نشان از هم دلی و همراهی مردمان شریف این مناطق […]

  • میبدنیوز نوشت:

چند سالی است که صدا وسیما با کاری ارزشمند مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالحسین را بصورت مستقیم از شبکه‌های مختلف پخش می‌کند بطوریکه عزاداری مردم زنجان ، بم ، کرمان ، اصفهان، میدان امام حسین تهران و اخیرا لرستان، گلستان و … که نشان از هم دلی و همراهی مردمان شریف این مناطق در ابراز ارادت باشکوه به سالار شهیدان و شکوه وعظمت مذهب تشییع است شهرت ملی و جهانی به خود گرفته است.

به طبع آن چند سالی است که هیئت متحدان میبد به نیت نمایش شکوه و عظمت ارادت خالصانه مردم این دیار به آقا امام حسین (ع) به اجرای برنامه می‌پردازد ولی تا به امروز این هیئت نتوانسته است کوچکترین توفیقی در این زمینه داشته باشد.

لذا شایسته است سازمان تبلیغات اسلامی‌میبد که امسال در عدم ذبح احشام در دید عموم با برگزاری جلسات متعدد با هیئت‌ها و دستگاه‌های مرتبط الحق و الانصاف خوش درخشید، این موضوع مهم را نیز برای سال آینده در دستور کار خود قرار دهد و برنامه ریزی‌های خود را از الان شروع نماید.

به امید آن روزی که در حد مردم بم، ترشت و لرستان… این همدلی ما نیز ثبت گردد. انشاء الله

شایان ذکر است که موضوع وابستگی بعضی از عزاداران به این هیئت و آن هیئت امسال بیشتر خود را نشان می‌داد!! لذا این سودای زشت باید از هم اینک درمان شود.