تجمع مردم مقابل فرمانداری مهریز

در پی هتک حرمت به اصل ولایت فقیه ، جمعی از اهالی ولایتمدار مهریز با تجمع در برابر فرمانداری این شهرستان خواستار برخورد جدی با عوامل آن و پیگیری این موضوع توسط مسوولان و مراجع ذیصلاح شدند به گزارش صبح مهریز، این تجمع مردمی با حضور متدینین و دوستداران نظام مقدس اسلامی از سطح محلات […]

در پی هتک حرمت به اصل ولایت فقیه ، جمعی از اهالی ولایتمدار مهریز با تجمع در برابر فرمانداری این شهرستان خواستار برخورد جدی با عوامل آن و پیگیری این موضوع توسط مسوولان و مراجع ذیصلاح شدند
به گزارش صبح مهریز، این تجمع مردمی با حضور متدینین و دوستداران نظام مقدس اسلامی از سطح محلات این شهرستان برگزار شد .

شرکت کنندگان در این تجمع با شعارهای لبیک یا حسین ، مرگ بر ضد ولایت فقیه و همچنین جانم فدای رهبرم ، ولایتمداری خود را نشان دادند.

همچنین آنها در دست خود نوشته هایی را به همراه داشتند که در آن عشق و ارادت خویش را به مقام معظم رهبری و جایگاه رفیع ولایت فقیه ابراز نمودند .

در این تجمع یکی از روحانیون مهریز در سخنانی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس ولایت فقیه ، خواستار پیگیری این موضوع مهم توسط مسوولان امر شد .

حجت الاسلام دهقانی زاده با اشاره به اینکه مهمترین ثمره انقلاب مقدس اسلامی اصل مترقی ولایت فقیه است بر ولایتمداری مردم مهریز تاکید کرد .

وی اظهار داشت: مردم متدین و انقلابی شهرستان مهریز به کسی اجازه اهانت به ارزش ها و بخصوص جایگاه رفیع ولایت فقیه را نمی دهند .