تهیه لباس فرم برای کارمندان فرمانداری میبد؟!

جلسه شورای مدیران فرمانداری به ریاست فرماندار تشکیل شد فلاح با گرامیداشت واقعه عاشورا و تسلیت ایام محرم الحرام به بیان مسائل کلی شهرستان پرداخت . سپس معاون فرماندار در خصوص بازدیدهای صورت گرفته از ادارات شهرستان گزارشی را ارائه نمود و گفت :  برخی موضوعات مهمی در اداره بهزیستی وجود دارد که راکد مانده […]

جلسه شورای مدیران فرمانداری به ریاست فرماندار تشکیل شد فلاح با گرامیداشت واقعه عاشورا و تسلیت ایام محرم الحرام به بیان مسائل کلی شهرستان پرداخت .

سپس معاون فرماندار در خصوص بازدیدهای صورت گرفته از ادارات شهرستان گزارشی را ارائه نمود و گفت :  برخی موضوعات مهمی در اداره بهزیستی وجود دارد که راکد مانده و پیگیری جدی صورت نمی گیرد و در بازدید صورت گرفته از اداره ارشاد مشاهده گردید که این اداره از  نظر اعتبارات بسیار با مشکل روبرو است و حتی قادر به تأمین نیازهای اولیه اداره نیست .

وی از کارشناسان نیز خواست برخی امور خود را به دیگران محول ننمایند .

در ادامه خادمی بخشدار ندوشن به بیان برخی مشکلات در حوزه ندوشن اشاره نمودند.

بخشدار مرکزی نیز موضوع درخواست احداث هتل سنتی جنب اراضی جهان آباد توسط یکی از شهروندان را مطرح و با اشاره به وجود منطقه ویژه گردشگری محمدآباد از فرماندار بررسی این موضوع را درخواست نمودند. محمدحسین قاسمی بحث برج کبوترخانه و پیشنهادات مهندس ادیبان و مهندس علیرضا فلاح را مطرح کردند که مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری برنامه های تفریحی خانوادگی برای کارشناسان در روزهای تعطیل ، برگزاری زیارت عاشورا قبل از ساعت اداری در ایام محرم در فرمانداری و تهیه لباس فرم برای کارمندان فرمانداری از جمله پیشنهاداتی بود که دبیر شورای مدیران مطرح نمود که مورد بررسی قرار گرفت.