باخت انقلاب محمودآباد به استقلال شاه‌جهان‌آباد

گزارشگر و عکاس: عبدالرضا زارعی/ محمود آباد ما تیم فوتبال انقلاب محمودآباد با نتیجه یک بر صفر بازی را به تیم استقلال شاه جهان آباد واگذار کرد در ادامه مسابقات فوتبال دسته دو شهرستان میبدتیم فوتبال انقلاب محمودآباد بازی را به تیم استقلال شاه جهان آباد واگذار کرد. این دیدار در حالی آغاز شد که […]

  • گزارشگر و عکاس: عبدالرضا زارعی/ محمود آباد ما

تیم فوتبال انقلاب محمودآباد با نتیجه یک بر صفر بازی را به تیم استقلال شاه جهان آباد واگذار کرد

در ادامه مسابقات فوتبال دسته دو شهرستان میبدتیم فوتبال انقلاب محمودآباد بازی را به تیم استقلال شاه جهان آباد واگذار کرد.

این دیدار در حالی آغاز شد که تیم محمودآباد با کمبود بازیکن مواجه بود 

تیم انقلاب با ۱۱ بازیکن و فقط دو نیمکت پا به میدان گذاشت 

تیم انقلاب در ابتدا توپ و میدان را به نفع خود کرده بود اما این تیم استقلال بود که توانست با استفاده از تجربه و سرعت بازیکنانش در دقیقه ۳۵ به گل برتری دست یابد. 

دکتر مجید زارعی مدیر عامل شهرک صنعتی و بازیکن اسبق تیم انقلاب با یاداوری بردهای مکرر تیم انقلاب در گذشته به بازیکنان این تیم انگیزه و انرژی تزریق مکرد. 

 در بین بازیکنان انقلاب بازیکن جدید انقلاب صدرالدین افتخاری در نقش هافبک راست خوش درخشید و باعث تثبیت خود در تیم انقلاب شد 

در دقیقه  ۸۰ به بعد انقلاب با حملات مکرر چند موقعیت مناسب روی دروازه استقلال ایجاد نمود  اما مهارت دروازه بان حریف باعث شد این دیدار با همان تک گل دقیقه ۳۴ پایان یابد.

 مهمترین دستاورد انقلاب از این دیدار رونمایی از هافبک نوجوان خود آقای صدرالدین افتخاری بود که توانست با ارائه یک بازی خوب و منسجم و شرکت در کار گروهی جایگاه خود را در این تیم تثبیت نماید.

تیم انقلاب از مجموع سه بازی، با دو برد و یک باخت و ۶ امتیاز در میانه بالای جدول حضور دارد

چ