بابایی: عوایدی از معادن به استان یزد نمی‌رسد

«محمد رضا بابایی» روز ۴ آبان ماه در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان، اظهار داشت: یک مشکل در استان یزد علی رغم وجود توانمندی های بسیار مطلوب در زمینه اقتصادی وجود دارد و آن پراکندگی منابع مالی است که باعث شده برای اجرای بسیاری از پروژه های ملی و استانی از سایر استان ها […]

«محمد رضا بابایی» روز ۴ آبان ماه در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان، اظهار داشت: یک مشکل در استان یزد علی رغم وجود توانمندی های بسیار مطلوب در زمینه اقتصادی وجود دارد و آن پراکندگی منابع مالی است که باعث شده برای اجرای بسیاری از پروژه های ملی و استانی از سایر استان ها سرمایه گذار به استان بیاید و بهره ای عاید استان نشود.

وی گفت: معادن متعددی از طریق مزایده واگذار می شود که عوایدی از آن به استان یزد نمی رسد و باید در این زمینه راهکار اجرایی متناسب تدوین گردد.

بابایی از تشکیل شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران یزد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برآنیم که از این پتانسیل و ظرفیت موجود در استان یزد که برند بودن یزدیها بستر این پتانسیل موجود است در راستای رشد روند اقتصادی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی باید سرمایه گذاران را در استان جمع کرده و سند توسعه هر شهرستان به عنوان اولویت کار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.