دوره قرائت‌صحیح قرآن درموسسه‌حمزه‌علی میبد

هفدهمین دوره تجوید در مقطع خواهران برزگسال و دوره روخوانی و روان‌خوانی مقطع ابتدایی در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حمزه علی میبد برگزار شد. به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، این دوره با هدف آشنایی خواهران با نحوه قرائت صحیح قرآن به لحن فصیح عربی و با حضور ۳۵ نفر از […]

هفدهمین دوره تجوید در مقطع خواهران برزگسال و دوره روخوانی و روان‌خوانی مقطع ابتدایی در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حمزه علی میبد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، این دوره با هدف آشنایی خواهران با نحوه قرائت صحیح قرآن به لحن فصیح عربی و با حضور ۳۵ نفر از شرکت‌کنندگان در قالب دو کلاس برگزار شد. در این دوره شرکت‌کنندگانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کردند، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.
همچنین دوره روخوانی و روان‌خوانی در مقطع ابتدایی با هدف ترویج فرهنگ صحیح‌خوانی و فصیح‌‌‌‌خوانی قرآن کریم برای قرآن‌آموزان در مقطع ابتدایی در دو گروه اول تا سوم ابتدایی با حضور ۵۰ قرآن‌آموز و چهارم تا ششم ابتدایی با حضور ۲۰ قرآن‌آموز برگزار شد.
قرآن‌آموزان در این دوره در کنار آشنایی با روخوانی قرآن کریم، تجویدالصلوه (آموزش صحیح خواندن نماز) را نیز فرا گرفتند و پس از آزمون شفایی و کسب حد نصاب نمره قبولی، گواهی دوره روان‌خوانی را دریافت کردند و در مرحله بعد وارد مرحله روخوانی و روان‌خوانی سطح دو خواهند شد.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره کلاس‌های حفظ قرآن کریم ویژه دختران ابتدایی در مؤسسه قرآن و عترت حمزه علی میبد در حال برگزاری است. این دوره‌ها با هدف انس قرآن آموزان با قرآن و آشنایی با شیوه صحیح قرائت قرآن و حفظ آن از ابتدای تابستان ۹۳ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.