شروع‌به‌کار دبیرخانه جامعه ایمن درشهرداری‌میبد

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، در جلسه که با حضور سیدمحسن فلاح معاون فرماندار، هدائی شهردار میبد و تعدادی از پرسنل فرمانداری و شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری میبد برگزار گردید پیرامون شروع بکار دبیرخانه جامعه ایمن در شهرداری و رونمایی از سایت جامعه ایمن صحبت شد. در این جلسه فلاح از ایجاد این […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، در جلسه که با حضور سیدمحسن فلاح معاون فرماندار، هدائی شهردار میبد و تعدادی از پرسنل فرمانداری و شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری میبد برگزار گردید پیرامون شروع بکار دبیرخانه جامعه ایمن در شهرداری و رونمایی از سایت جامعه ایمن صحبت شد.

در این جلسه فلاح از ایجاد این کمیته در جهت ایجاد امنیت و رفاه شهروندان یاد کرد و افزود: کمیته جامعه ایمن صرفاً به شهرداری و فرمانداری ختم نمی شود؛ بلکه تمام دستگاه ها بایستی در عملکرد خود، جامعه ایمن را مد نظر داشته باشند و تمام کارها بایستی اصولی انجام شود.

وی از ایجاد این کمیته در میبد ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: میبد به عنوان پایلوت جامعه ایمن در استان معرفی شده است، اگر بتوان با دید جامعه ایمن کارها را انجام داد از بروز حوادث و مشکلاتی که خانواده ها را تهدید می کند جلوگیری می شود.

فلاح در انتهای صحبت هایش عنوان کرد: امیدوارم در مدت باقی مانده امسال این کمیته با شتاب بیشتری  به سمت پویای و تحقق اهداف کمیته پیش رود.

سپس هدائی شهردار میبد در خصوص عملکرد این کمیته افزود: عملکرد این کمیته منوط به همکاری تمام دستگاه ها می باشد، امیدواریم به همت تمام دستگاه ها و با انجام درست کارها بتوانیم میبد را بعنوان جامعه ایمن به یونسکو معرفی نماییم.

وی ادامه داد: تحقق این هدف بدون همکاری و هماهنگی دستگاه ها موثر نیست.

در پایان این جلسه هدائی از دستگاه های شهرستان خواست تا برای داشتن جامعه ای مناسب و در خور شهروندان میبدی در این مسیر شهرداری و فرمانداری را حمایت نمایند.