ملاک شورای‌شهرمیبد برای این انتخاب چه بوده؟!

پس از آنکه شورای جدید شهر میبد سیدهاشم منتظری را به عنوان سرپرست شهرداری میبد جایگزین حفیظی شهردار سابق میبد نمودند، اکنون برای مردم این سؤال پیش آمده است که آقای سیدهاشم منتظری کیست؟ دارای چه سوابقی است؟ فعالیت های شاخص نامبرده در چه حوزه هایی بوده است؟ و تا چه زمانی قرار است که […]

پس از آنکه شورای جدید شهر میبد سیدهاشم منتظری را به عنوان سرپرست شهرداری میبد جایگزین حفیظی شهردار سابق میبد نمودند، اکنون برای مردم این سؤال پیش آمده است که آقای سیدهاشم منتظری کیست؟ دارای چه سوابقی است؟ فعالیت های شاخص نامبرده در چه حوزه هایی بوده است؟ و تا چه زمانی قرار است که این سمت را برعهده داشته باشند؟

همشهریان میبدی با تماس های مکرر و گسترده با سایت میبد خبر خواهان کسب اطلاعات در مورد سوابق اجرایی، مدیریتی و تحصیلی نامبرده شده اند. از سوی دیگر نیز خواستار ارائه توضیحات اعضای شورا در مورد ملاک ها و معیارهای انتخاب این سرپرست شده اند.

با توجه به اینکه مردم شهرستان میبد در راستای منویات مقام معظم رهبری با حضور پرشکوه خویش به خلق حماسه سیاسی پرداختند اکنون انتظار می رود تا اعضای شورای شهر به دغدغه های آنان پاسخ مناسبی بدهند و دلایل این انتخاب را به اطلاع عموم برسانند.