نبی‌پور:امنیت‌کشور رامدیون وزارت‌اطلاعاتیم+عکس

حجت الاسلام نبی پور امام جمعه موقت میبد در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته با توجه به هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: ما بر این عقیده هستیم که برای تربیت نسل انسان نیاز به همراهی و پیوند خانواده، مسجد و مدرسه داریم. وی افزود: تربیت انسان کار بسیار سختی است. پدر […]

حجت الاسلام نبی پور امام جمعه موقت میبد در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته با توجه به هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: ما بر این عقیده هستیم که برای تربیت نسل انسان نیاز به همراهی و پیوند خانواده، مسجد و مدرسه داریم.

وی افزود: تربیت انسان کار بسیار سختی است. پدر و مادر و یا مدیر، معلم و مسجد تنها نمی توانند به امر تربیت بپردازند.

امام جمعه موقت میبد امر تعلیم و تربیت را شوخی بردار ندانست و افزود: فرزندان ما باید در سه صحنه حضور داشته باشند، خانه، مدرسه و مسجد.

وی ادامه داد: اگر ائمه جمعه و جماعات خودشان را در تربیت فرزندان دخالت ندهند و ارتباط را با خانه و مدرسه حفظ نکنند جامعه دچار مشکل می شود.

حجت الاسلام نبی پور تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند شانه خود را در بحث تعلیم و تربیت خالی کند، آن هم در دنیای امروز و جامعه ما که هجمه سنگینی بر ماست.

امام جمعه موقت میبد از اولیاء، مربیان خواست با دقت و ظرافت این امر را دنبال کنند و عمیق تر و لطیف تر درباره این موضوع تلاش کنند .

خطیب جمعه میبد در ادامه سخنان خود هفته وزارت اطلاعات را تبریک گفت و تصریح کرد: وزارت اطلاعات آنچنان کار کرده و به حق تلاش می کنند که اگر امروز در کشور امنیت برقرار است بخش مهمی از آن مدیون فداکاری های این وزارت خانه است.

خبرنگار: سیدمرتضی حسینی نسب