دیدار بسیجیان‌میبد با مادرشهیدی که درقبر خندید

به مناسبت عید غدیر بسیجیان پایگاه سرداران شهید میبد با خانواده معزز شهیدان محمود رضا و محمد رضا حقیقی -شهیدی که در قبر خندید- دیدار و ملاقات نمودند. به گزارش خبرنگار نارین نیوز، در ابتدای این دیدار مرتضی بهشتی فرمانده پایگاه سرداران میبد با بیان زندگی نامه این شهید اظهار داشت: شهیدعزیز محمدرضا حقیقی در […]

به مناسبت عید غدیر بسیجیان پایگاه سرداران شهید میبد با خانواده معزز شهیدان محمود رضا و محمد رضا حقیقی -شهیدی که در قبر خندید- دیدار و ملاقات نمودند.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، در ابتدای این دیدار مرتضی بهشتی فرمانده پایگاه سرداران میبد با بیان زندگی نامه این شهید اظهار داشت: شهیدعزیز محمدرضا حقیقی در عملیات والفجر ۸ در ساحل فاو به شهادت رسیدند و در قسمتی از وصیت نامه شهید اینگونه نوشته که خدایا دوست دارم که در هنگام خاک سپاری لبخند بر لبانم باشد.

شهیدی که در قبر خندید (1)

مادر شهیدان محمود رضا و محمد رضا حقیقی نیز در ادامه ضمن حمد و سپاس خدا و خیر مقدم به بسیجیان با بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش گفت: شهید محمود رضا در اروند رود در وسط اروند(عملیات کربلای۴) در داخل قایق مورد اصابت خمپاره قرار می گیرند و بعد از ۱۴ سال تکه استخوان هایی را برای مادرش می آورند.

وی افزود: محمد رضا در هنگام شهادت ۲۰سال و ۳ماه داشتنداز همان کودکی عاشق اهل بیت بودند و در همان کودکی از پدر درخواست می کرد که روضه علی اصغر را برایش بخواند.

شهیدی که در قبر خندید (4)

به گفته مادر شهید، این کودک هنگامی که روضه را میشنوید خودرا به روی زمین می انداخت و به پهنای صورت اشک می ریخت ودر همان کودکی در سن۵ سالگی امر به معروف و نهی ازمنکر را شروع کرد.

مادر شهیدان حقیقی ادامه داد: در زمان طاغوت که محمد رضا ۵ساله بوده در خانه یکی از اقوام که تلویزیون روشن بوده و صدای لهو و لعب به گوش می رسیده محمد رضا محکم به تلویزیون می کوبد و آنرا خاموش می کند و وقتی علت را از او جویا می شوند با همان زبان کودکی می گوید گوش دادن به این موسیقی خدا در آتش می سوزاند.

وی تصریح کرد:احترام به پدر و مادر و علاقه به مطالعه از مهمترین خصوصیات شهید محمد رضا بوده است.

گفتنی است پایان بخش این مراسم، اجرای مداحی توسط برادر بسیجی مهدی شیخی بود.

شهیدی که در قبر خندید (2) شهیدی که در قبر خندید (3)
شهیدی که در قبر خندید (5) شهیدی که در قبر خندید (6) شهیدی که در قبر خندید (7) شهیدی که در قبر خندید (8) شهیدی که در قبر خندید (9) شهیدی که در قبر خندید (10)