بانوی میبدی برگزیده جشنواره «ماه در برکه»

نفرات برگزیده اولین دوره جشنواره ادبی «ماه در برکه» در سفیدشهر اعلام شد. به گزارش ایرنا، دبیر جشنواره ادبی «ماه در برکه» روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع آثار ارسال شده در بخش شعر، پس از بررسی هیات داوران هفت نفر حائز رتبه برتر شدند. «محمد غلامی» افزود: «سیداکبر سلیمانی» از […]

نفرات برگزیده اولین دوره جشنواره ادبی «ماه در برکه» در سفیدشهر اعلام شد.

به گزارش ایرنا، دبیر جشنواره ادبی «ماه در برکه» روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع آثار ارسال شده در بخش شعر، پس از بررسی هیات داوران هفت نفر حائز رتبه برتر شدند.

«محمد غلامی» افزود: «سیداکبر سلیمانی» از کهگیلویه و بویراحمد، «علی اصغر شیری» از قم، «منصوره اسحق زاده» از تهران، «علی احدی» از اراک، «فائزه زرافشان» از میبد، «محمدحسین ملکیان» از اصفهان و «علیرضا رجبعلی زاده» از کاشان نفرات برگزیده بخش شعر این جشنواره شدند.

وی تصریح کرد: در بخش داستان نیز اثر «مرضیه نفری» از قم برگزیده و در قسمت وبلاگ نویسی «موسی الرضا حیدری» به عنوان نفر انتخابی این بخش شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در بخش شعر و داستان اولین جشنواره ادبی «ماه در برکه» در آینده بصورت اثری مکتوب چاپ خواهد شد.

جشنواره ادبی «ماه در برکه» به مناسبت عید غدیرخم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران وبیدگل ، مجمع فرهنگی سفیدشهر، شورای اسلامی و شهرداری سفیدشهر برگزار شد.

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در شمال استان اصفهان واقع است.