بازیگر نوجوان بفرویی در آستانه افتخار آفرینی

فیلم داستانی “خدایی برای همه” به کارگردانی جواد خادم زاده و بازیگری  امیرحسین برزگر بفروئی از استان یزد به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت. به گزارش بفرونیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد فیلم کوتاه “خدایی برای همه” به نویسندگی حجت […]

فیلم داستانی “خدایی برای همه” به کارگردانی جواد خادم زاده و بازیگری  امیرحسین برزگر بفروئی از استان یزد به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.
به گزارش بفرونیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد فیلم کوتاه “خدایی برای همه” به نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین یوسف بدرالدین و کارگردانی جواد خادم زاده در بخش مسابقه آثار ویدیویی کوتاه و نیمه بلند ایرانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارد.
این فیلم ۳۰ دقیقه ای که با همکاری حوزه هنری استان یزد در شهرستان میبد تولید شده، تلاش پسربچه ای را به تصویر می کشد که سعی دارد خمره آبی که پدربزرگش به امانت نزد او سپرده و قرار است در یک حسینیه نصب  شود را سالم به دست بانی این امر خیر برساند اما در مسیر با مشکلاتی روبرو می شود و… .
پیام فیلم “خدایی برای همه” این است که اگر چه ما از خدا دور هستیم اما خدای مهربان همیشه به ما نزدیک است و همه وقت لطف و عنایاتش شامل حال ما می شود.
جلوه های تاریخی میبد، زبان شیرین یزدی، تلاش بازیگر نوجوان نقش اول در انجام وظیفه و تحویل خمره به صاحبش و مهمتر از آن ارتباط خالق و معبود بر جذابیت و تأثیر این فیلم افزوده است.
مرتضی نسیم سبحان، محمد رضا امیرخانی، اصغر باروتکوب زاده، مجید و محمد رضا زارعی، غلام محمد رجبی، امیر حسین برزگر بفروئی ، محمد محمودی، میثم شریف زاده، فاطمه فلاح، ملیحه آسترش و فاطمه بقایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
دیگرعوامل این فیلم عبارتند از؛ تصویربردار: محمد راسخ فر، صدابردار: طاهرپیشوایی، دستیار کارگردان: حسین زارع، تدوین: جواد خادم زاده و حسین اقبال، دستیار تصویربردار: سجاد حاجی ده آبادی، دستیاران صدابردار: جمال دهقان و ابوالفضل بیشمار و بازیگردان: وحید احمدی بفروئی.
جواد خادم زاده فیروزآبادی متولد ۱۳۶۷میبد، دانشجوی ترم آخر رشته گرافیک است که از سال ۱۳۸۳ در عرصه فیلمسازی فعالیت می کند.
این فیلمساز جوان سابقه تولید ۹ فیلم داستانی و مستند را درکارنامه هنری خود دارد.
مستند های “کهنه کار” و “روایتی از زندگی خاک” و فیلم های داستانی “چرخ پدر”، “فضیلت”، “درس امروز”، “خط صیاد”، ” آخرین مسافر “، “بچه های بد” و “خدایی برای همه” از آثار این فیلمساز میبدی است.
بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه سینمای ایران، مسابقه فیلمنامه‌نویسی  و مسابقه مواد تبلیغی (عکس، پوستر، آنونس و تیزر)  از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.