ناهماهنگی‌ارگانهای‌میبددراجرای‌برنامه‌های‌فرهنگی

 در دیداری که به درخواست شهردار میبد جهت تبریک پست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد صورت گرفت پیرامون مسائل مختلفی از جمله برنامه های فرهنگی صحبت شد. فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد از ناهماهنگی ارگان ها در اجرای برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های به صورت همزمان اظهار ناراحتی کرد و افزود: اگر […]

 در دیداری که به درخواست شهردار میبد جهت تبریک پست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد صورت گرفت پیرامون مسائل مختلفی از جمله برنامه های فرهنگی صحبت شد.

فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد از ناهماهنگی ارگان ها در اجرای برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های به صورت همزمان اظهار ناراحتی کرد و افزود: اگر ارگانها در برگزاری برنامه های فرهنگی با یکدیگر هماهنگ باشند برنامه ها بهتر و از تداخل زمانی دو برنامه جلوگیری میشود و برنامه ها بازخورد بهتری می تواند داشته باشد.

هدائی شهردار میبد از اجرای برنامه ها به صورت مشترک استقبال کرد و افزود: در این خصوص ما آمادگی کاملی برای مشارکت در برنامه های فرهنگی داریم.

در ادامه فلاح درخواست یک فضای مناسب فرهنگی در پارک بهاران را عنوان کرد که شهردار در این مورد گفت: ما به دنبال مکانی برای ایجاد یک فرهنگسرا بودیم، با صحبت های انجام شده بعد از عید سعید قربان سالن هلال احمر در اختیار شهرداری قرار می گیرد و می توان از آن بعنوان یک فرهنگسرا استفاده کرد و برنامه های فرهنگی را در این مکان اجرا نمود.