رد رشوه یک میلیاردی توسط پلیس یزدی

پلیس  وظیفه شناس  یزدی رشوه یک میلیاردی متهم اصلی مواد مخدر را رد کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی کشف مقدار ۳۰۲ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون توسط ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز  و نیابت صادره از سوی دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان  ، ماموران پلیس  مبارزه با مواد […]

پلیس  وظیفه شناس  یزدی رشوه یک میلیاردی متهم اصلی مواد مخدر را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی کشف مقدار ۳۰۲ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون توسط ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز  و نیابت صادره از سوی دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان  ، ماموران پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان جهت دستگیری فرد تحویل گیرنده به تهران عزیمت کردند.

پس از سیر مراحل قضایی و هماهنگی های بعمل آمده فرد مورد نظر به محل قرار مراجعه و دستگیر شد که  در حین انتقال متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صاحب اصلی مواد با تماس تلفنی پیشنهاد مبلغ یک میلیارد ریال رشوه طی دو مرحله در قبال آزادی متهم و محموله را به مامورپلیس مبارزه با مواد مخدر استان  داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد گفت : با هماهنگی حفاظت اطلاعات استان فرد رشوه دهنده پس از واریز مبلغی پیش پرداخت و در یک قرار ملاقات صوری دستگیر وموضوع صورتجلسه شد.