تجلیل از آتش‌نشانان میبدی +عکس

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی از ۹ نفر از پرسنل آتش نشانی در شهرک صنعتی جهان آباد میبد تجلیل به عمل آمد. مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی که صبح امروز در محل ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی جهان […]

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی از ۹ نفر از پرسنل آتش نشانی در شهرک صنعتی جهان آباد میبد تجلیل به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی که صبح امروز در محل ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار شد، ضمن تبریک این روز گفت: این ایام بهانه ای است تا به گرامیداشت عزیزانی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه جان و آسایش دیگران می گذرند تا مردم بتوانند در امنیت و آسایش زندگی کنند.

سید مسعود عظیمی با اشاره به نقش نیروهای خدوم آتش نشانی در افزایش ایمنی شهرک صنعتی بیان داشت: افزایش سطح آمادگی و دانش این عزیزان بایستی در دستور کار قرار گیرد و شرکت شهرکهای صنعتی نیز از هرگونه حمایت و همکاری دریغ نخواهد کرد.

عظیمی با بیان برخی از حوادثی که در طی چند سال اخیر در شهرکهای صنعتی رخ داده است، خواستار ایجاد هسته ایمنی به منظور افزایش سطح ایمنی شهرک صنعتی با مشارکت واحدهای صنعتی و با محوریت شرکت خدماتی شهرک صنعتی جهان آباد میبد شد.

در پایان مراسم از ۹ نفر از پرسنل آتش نشانی با تقدیم هدایایی قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم امینی رئیس هیئت مدیره و زارعی مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی جهان آباد میبد و نمایندگان شهرداری و شورای شهر میبد حضور داشتند.

index iسndex indeسx