بنزینهای ۴۰۰ تومانی فقط تا آخر سال اعتبار دارد

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده های نفتی کشور اعلام کرد: سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی تا پایان سال اعتبار دارد. داوود عربعلی ضمن تکذیب اظهارات رئیس اتحادیه جایگاهداران در خصوص اعتبار یک ماهه بنزین ۴۰۰ تومانی عنوان کرد: دستور العملی در خصوص قطع بنزین ۴۰۰ تومانی صادر نشده است. وی، میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ […]

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآروده های نفتی کشور اعلام کرد: سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی تا پایان سال اعتبار دارد.

داوود عربعلی ضمن تکذیب اظهارات رئیس اتحادیه جایگاهداران در خصوص اعتبار یک ماهه بنزین ۴۰۰ تومانی عنوان کرد: دستور العملی در خصوص قطع بنزین ۴۰۰ تومانی صادر نشده است.

وی، میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی خودروهای سواری و شخصی را تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه سال جاری، ۵۹۰ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: همچنین میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی در موتور سیکلت ها حدود ۱۱۹ میلیون لیتر برآورد می شود.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در ادامه با اشاره به افزایش روزانه مصرف بنزین در سال جاری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان مصرف بنزین ۷۴٫۴ لیتر برآورد می شود که این میزان مصرف در بازه زمانی سال گذشته ۲٫۶ درصد رشد را نشان می دهد.

عربعلی، در ادامه میانگین مصرف بنزین موتور را روزانه ۷۵٫۲ میلیون لیتر در روز اعلام کرد و گفت: میزان مصرف امسال در مقایسه با سال گذشته نه دهم درصد افزایش یافته است.

وی، با اشاره به افزایش میزان مصرف در بخش نفت و گاز عنوان کرد: میزان مصرف روزانه ۷۷٫۳ میلیون لیتر در روز بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه حدود ۴٫۳ درصد افزایش یافته است