شرکت ۵۲۰ میبدی در مسابقات قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به طور همزمان در سراسر کشور در یزد برگزار شد به گزارش قدس آنلاین از یزد، علی غیاثی ندوشن با بیان این خبر اظهار داشت : در این دوره چهار هزار و ۵۴ نفراز استان یزد شرکت نمودند که  بیشترین […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به طور همزمان در سراسر کشور در یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، علی غیاثی ندوشن با بیان این خبر اظهار داشت : در این دوره چهار هزار و ۵۴ نفراز استان یزد شرکت نمودند که  بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به شهرستان یزدمی باشد که یک هزار و ۶۷۰ نفر از شهرستان یزد در این آزمون شرکت کرده اند.

وی افزود : پس از شهرستان یزد، شهرستان های میبد با ۵۲۰ شرکت کننده و مهریز با ۴۷۶ شرکت کننده بیشترین تعدادشرکت کننده را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدتصریح کرد :در بخش های مختلف این آزمون نیز بخش حفظ جزء ۳۰ با ۶۴۶ شرکت کننده و بخش ۱۴۴۸ با ۵۸۳ شرکت کننده بیشترین تعدادشرکت کننده در این آزمون را به خود اختصاص داد.

 وی افزود: استان یزد توانسته است از نظر تعداد ثبت نام کننده در کشور رتبه سوم و از نظر تعداد ثبت نام کننده نسبت به جمعیت رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

وی خطر نشان ساخت : در پایان به پذیرفته شدگان در این آزمون گواهی نامه پایان دوره آموزش عمومی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می شود.