پست جدید رئیس اسبق تربیت بدنی میبد

‘بهرام عزیززاده مقدم’ معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حفظ سمت به عنوان ‘سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی’ منصوب شد. [چهارمین مدیر جدید ورزش خراسان جنوبی منصوب شد] حکم وی را ‘امیر رضا خادم’ معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و […]

‘بهرام عزیززاده مقدم’ معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حفظ سمت به عنوان ‘سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی’ منصوب شد.
[چهارمین مدیر جدید ورزش خراسان جنوبی منصوب شد]

حکم وی را ‘امیر رضا خادم’ معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرده است.

در بخشی از این حکم آمده: امید است در خدمت رسانی صادقانه متناسب با شان والای مردم خراسان جنوبی موفق و موید باشید.

بهرام عزیززاده مقدم ، کارشناس تربیت بدنی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که در کارنامه کاری بیش از دو دهه خدمت وی سمت هایی از جمله معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، رییس اداره تربیت بدنی میبد، تربت جام، قاین، رییس اداره آموزش اداره کل ورزش و جوانان یزد و رییس اداره ورزش و جوانان طبس به چشم می خورد.

وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: برنامه کاری خود را شنبه هفته آینده و بعد از انجام مراسم رسمی معارفه که با حضور ‘ ایرج رحمانی’ مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان انجام می شود به رسانه ها اعلام می کنم.

پیش از این زنده یاد ‘حسن رضا عمیدیان’ به عنوان سومین مدیر کل فقید ورزش و جوانان خراسان جنوبی این مسوولیت خطیر را بر عهده داشت.