تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان در میبد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد:  دکتر کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری (ره) شهرستان میبد ضمن تبریک شروع سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به روسای دانشگاهها ، اساتید و دانشجویان خبر از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود داد . دکنر کلانتری در این زمینه گفت: با توجه به وجود […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد:  دکتر کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری (ره) شهرستان میبد ضمن تبریک شروع سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به روسای دانشگاهها ، اساتید و دانشجویان خبر از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود داد .

دکنر کلانتری در این زمینه گفت: با توجه به وجود مراکز آموزش عالی و اینکه برخی گمان می برند شهر میبد شهر کارگری است در صدد برگزاری یک همایش برای دانشجویان برامدیم تا در این زمینه اعلام داریم میبد در ضمن اینکه شهر علم  آموزی ، ادب و فرهنگ هست به بخش صنعت نیز توجه ویژ ای دارد .

وی ادامه داد  : این همایش در اوایل مهر ماه  و در مصلی حضرت آیت الله اعرافی (ره ) برگزار خواهد شد و حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و فلاح فرماندار از سخنران این همایش خواهخند بود . ایشان همچنین از پخش کلیپ و سرودی برای دانشگاه میبد سخن به میان آورد که حامد زمانی چهره سرشناس موسیقی کشور آنرا خوانده است .