سارق خودروهای میبد دستگیر شد

 پلیس سارق حرفه ای خودرو را با ارتکاب به ۷ فقره سرقت دستگیر کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا خالقی» رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اعلام این خبر ادامه داد: ماموران آگاهی شهرستان میبد هنگام گشت زنی در حاشیه شهر با یکدستگاه خودرو پراید بلاصاحب مواجه شدند و در بازرسی از این […]

 پلیس سارق حرفه ای خودرو را با ارتکاب به ۷ فقره سرقت دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا خالقی» رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اعلام این خبر ادامه داد: ماموران آگاهی شهرستان میبد هنگام گشت زنی در حاشیه شهر با یکدستگاه خودرو پراید بلاصاحب مواجه شدند و در بازرسی از این خودرو انواع لوازم و آچار و وسایل مشکوکی از قبیل: میله فلزی، دیلم، کلیدهای مختلف و همچنین کارت های عابر بانک گوناگونی مواجه شدند.

وی ادامه داد: همزمان با دلالت خودرو به پلیس آگاهی، سرقت خودرو نیز از طریق سیستم ۱۱۰ اعلام شد که کارآگاهان اداره آگاهی به فرد صاحب خودرو یا همان تماس گیرنده مشکوک شده و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را جهت بازجویی به آگاهی شهرستان دلالت دادند.

خالقی ضمن اشاره به این مطلب که صاحب خودرو در ابتدا با صحبت های ضد و نقیض خود سعی در فریب ماموران را داشت یادآور شد: متهم به نام “ن.الف” ۳۳ ساله پس از بازجویی های فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت هفت دستگاه خودرو سواری در سطح شهر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه با تلاش عوامل آگاهی میبد تمامی شاکیان این پرونده شناسایی و متهم با دستور مقامات قضایی روانه زندان شد، از همشهریان درخواست نمود تا بمنظور پیشگیری از بروز سرقت خودرو اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند: سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز نمایند.