مقابله‌باخام‌فروشی واستخراج‌بی‌رویه‌معادن‌ندوشن

به گزارش ایرنا آیت الله ‘ علیرضا اعرافی’ در جلسه شورای اداری میبد که در شهر ندوشن برگزار شد افزود: در حوزه میراث فرهنگی اقدامات خوبی آغاز شده است. وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری مسوولان، محیط زیست و منابع طبیعی باید این بخش را صیانت کنند و بخش زیادی از […]

به گزارش ایرنا آیت الله ‘ علیرضا اعرافی’ در جلسه شورای اداری میبد که در شهر ندوشن برگزار شد افزود: در حوزه میراث فرهنگی اقدامات خوبی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری مسوولان، محیط زیست و منابع طبیعی باید این بخش را صیانت کنند و بخش زیادی از سرمایه گذاری و اشتغال باید در حوزه منابع طبیعی و صنایع پاک و دامداری هدایت شود.

امام جمعه میبد توجه به معادن بخش ندوشن و جلوگیری از صدور مجوزهای بی حساب و کتاب را مورد توجه قرار داد و افزود: باید در بخش معادن هم مدیریت و مهندسی جامعی انجام شود تا علاوه بر جلوگیری از تخریب طبیعت با خام فروشی و استخراج بی رویه هم مقابله کرد .

اعرافی، توجه به مسائل ورزشی، تعریض جاده و احداث جاده دوبانده در بلند مدت، پایه ریزی صنایع پاک و ایجاد اشتغال در منطقه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش ندوشن را ضروری خواند.
فرماندار میبد هم وحدت را عامل توسعه و پیشرفت دانست و افزود: یکی از بحث هایی که در ندوشن مطرح است بحث معادن است.

حسین فلاح گفت: با معادنی که در خط قرمز هستند و محیط زیست این منطقه را از بین می برند باید برخورد شود.

فلاح، افتتاح پروژهایی با اعتبارات بالا در بخش ندوشن را نشانه همکاری، تعامل و تلاش مسوولان شهرستان میبد برشمرد و افزود : امروز خدمات فراوانی به برکت تلاش های مسوولان و همت مردم در بخش ندوشن انجام گرفته که یکی از آنها گازرسانی به این منطقه است که از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است .

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان های میبد و تفت به خاطر فقدان نماینده این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود مدیران همه دستگاه ها در این زمینه همکاری کنند